vrijdag 22 april 2011

Malis, Sierappel ***







Vanavond zaten we heerlijk te eten op het terras onder de Kastanjeboom, het bladerdek is in een paar dagen al bijna helemaal dicht, ongelooflijk. Schuin achter deze boom in de tuin van een buurvrouw staat een * MALIS * [Sierappelboom] een aantal takken hangen tussen de kastanjeboom door en eigenlijk in onze tuin. Wat een schoonheid is deze boom in een paar dagen geworden, dus snel naar binnen mijn camera pakken. Jullie worden misschien een beetje tureluurs van mijn bloesemposten, maar kan het gewoon niet laten. Terwijl ik een heleboel foto's stond te nemen betrapte ik mezelf erop dat ik steeds kreten van verrukking slaakte, OHHHH dat is mooi *** moest eigenlijk om mezelf lachen. Ik laat jullie toch even mee genieten van deze prachtige bloesem bloemen *** SCHOONHEDEN toch? De lijstjes hingen niet in de boom hoor, hihihi. Dit zijn nu van die momenten, als ik hier mee bezig ben dat ik me intens gelukkig voel ***

Voor iedereen fijne Paasdagen, en heerlijk genieten van het prachtige weer ***


19 opmerkingen:

  1. Dit is toch echt de mooiste tijd van het jaar vind je niet JOsephine? Alle bloesem zo prachtig, ik kan er geen genoeg van krijgen dus laat de foto's maar komen. En ingelijst zijn ze zeker ook mooi. hihi.
    Lieve groeten van Riet en prettige Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt groot gelijk hoor.het is een prachtige boom,en dan tebedenken dat ik er twee in mijn voortuin heb staan,en in volle bloei, dus ook een foto genomen.hoop dat we Zondag ook buiten kunnen eten,de kinderen komen allemaal,heerlijk , druk en gezellig,jij ook fijne Paasdagen hoor Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi is die bloesem, ook heel mooi gefotografeerd, jammer dat het maar zo kort duurt. Dus echt genieten van dit moment.
    Hele fijne Paasdagen, wat het weer betreft ziet het er goed uit.
    Lieve groet, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee hoor ik word niet tureluurs van je schitterende bloesemplaatjes!! ik geniet heel erg met je mee en kan me zo goed voorstellen dat je op dit soort momenten het geluk door je aderen voelt stromen, ik heb dat ook! zo heerlijk is dat blijf dat vooral doen en GENIET dan genieten wij met je mee:))

    hele fijne paasdagen!!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine, je mag me elke dag overladen met bloesempracht, het is zó genieten.....en dat moet ook want het is maar van korte duur helaas.

    Ik ken dat.....zie ik iets....laat alles uit m'n handen vallen...''vlieg naar binnen'' pak de camera etc.;-)

    Jij deed zoiets tussen de soep en de aardappels door....
    ....of kwam er onder jou keukenprinseshanden een frisse zomerse maaltijd(salade) vandaan....?

    Mooie en gezellige Paasdagen wens ik jullie!!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor!!..geniet van heerlijke zonnige dagen lieverd...ik ga nu nog een dagje werken en dan genieten......liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige bomen zijn het toch,echt genieten en wat leuk dat er takken door jullie kastanjeboom zitten,heel apart,zal een heel mooi effect geven,denk ik,leuk de lijstjes om de takken heen op je foto`s,heel fijn paasweekend,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, bloesems vind ik wondermooi en deze zijn juweeltjes !
    Prachtige foto's en mooi verwerkt in de kadertjes, waren de kaders zo klaar of heb je ze zelf gemaakt ?
    Wens jou en je familie een fijn Paasweekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,
    Wat is dit een heerlijke tijd, he? Ik kom ogen, oren en "neus" te kort om alles in me op te nemen.
    Ik wens je heel fijne Paasdagen
    Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en de appeltjes straks zijn zo lief,fijne paasdagen,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige bomen, en de foto's zijn ook weer heel sfeervol met de lijstjes.

    Heel fijn paasweekend
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Muito obrigada por sua visita, seu Blog é divino muito lindo...
    Feliz Páscoa!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De grootbloemige narcis is volgens mij Mount-Hood en het dubbele kleintje is Thalia en die ruiken zalig,dit jaar ga ik heel veel bollen kopen,ik vind dat zo mooi in het voorjaar,nog een hele fijne 1e paasdag,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag lieverdje♥♥♥
    mooi de bloesem takken van de buurvrouw, maar voor mij ben jij de MOOISTE BLOEM heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Josephine,
    Heerlijk hè deze periode van bloesem en heerlijke geuren. Dat jij trouwens al die namen weet. Mooie foto's heb je weer gemaakt. Gisteren de hele dag in de tuin gewerkt en ziet er weer uit om door een ringetje te halen. Vandaag dus alleen maar zitten genieten met een goed boek op schoot. Na hard werken is het dubbel genieten!Ben blij dat we besloten hebben om het huis toch maar niet te verkopen. Geeft een hoop rust en het gevoel dat mijn landgoedje gewoon van mij blijft. Ben Baltische Zielen van Jan Brokken aan het lezen. Héél mooi, een aanrader!
    Geniet van het mooie weer! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Josephine.
    Vroeger hield ik niet van planten en bloemen.
    En nu....ik zie ze, vind ze mooi en maak er foto's van.
    Dus blijf maar rennen naar je toestel en laat ons maar genieten van je mooie bloemige creaties.
    Fijne tweede Paasdag.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het kan mij niet genoeg bloesemen, na de afgelopen winter:))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooooo meissie wat een mooie foto's weer hoe krijg je het voor elkaar ..... voor jou en je familie ook hele fijne paasdagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan me daar heel goed in vinden hoor! Die prachtige bloesems en die foto's nemen. De kleur is ook prachtig, bijna een aquarel.

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥