donderdag 7 april 2011

Doosje GekkeBekkies ***





Het mannetje op de eerste foto denkt *** WAT ZIE IK *** "GEKKE BEKKIES"
Zomaar even wat gekkigheid , kwam deze animatie een tijdje geleden tegen op internet en moest er veselijk om lachen. Het is ook heel erg knap gemaakt, om zo'n animatie tot stand te brengen, met al die verschillende gelaatsuitdrukkingen heb je HEEL VEEL frames nodig om het uiteindelijk tot dit resultaat te krijgen. En daar zit dan ook behoorlijk veel werk in. Vinden jullie het geen giller?


10 opmerkingen:

  1. Hij is leuk !!!...slaap lekker liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk die bewegende foto's.
    Slaap lekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh,,,,Josephine,wat heb je nu,als ik met de pasen een eitje eet,zie ik direkt die gekke bekkies voor me,moest wel lachen hoor,ze zijn leuk.en die meneer met vergrootglas,maar gluren,die denkt ook,nu geen eitjes meer,ze lachen me uit.
    je foto's zijn erg leuk.
    morgen een fijn weekeinde,want Annemieke komt weer twee dagen,heerlijk ,gaan we weer van alles doen,geniet nu al.jij ook een fijne zonnige dag morgen GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha wat heb je nu weer voor grappigs Josephine!! dit zijn nog eens originele paaseieren:)))
    dat is inderdaad heel knap gemaakt!

    ik wens je een heel mooi en zonnig weekend!!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi.......wat een vrolijke gezichtjes en wat leuk gedaan. Mijn dag kan niet meer stuk lieve Josephine.
    De collagefoto onderaan vind ik ook zo mooi, de bloem lijkt van de foto af te spatten.
    Bedankt voor je altijd lieve woorden op mijn blog, ik vind het zo leuk ze telkens weer te lezen.
    Het zonnetje schijnt hier nu volop en het weekend wordt ook zo prachtig. Morgen gaat manlief onze zoon helpen met de schutting. Vorige week hebben ze de voortuin gedaan.
    Ik wens je een heerlijk Lenteweekend toe.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou toch maar zo'n doosje eieren opentrekken, ik zou het niet meer hebben van de schrik. Leuk gedaan Josephine x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het super!!
    Dat is echt héél veel werk hoor.
    Jammer dat we hem niet op tafel kunnen zetten ((-;

    fijn weekend meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het eerste wat ik dacht....net als de reactie van fluitekruid...

    Als ik eitjes koop bij de super til ik altijd ff het dekseltje van het kartonnen eierdoosje op om te kijken of alles nog heel is....stel dat er dan van die bewegende gezichtjes te zien zouden zijn.....ik zou het pardoes uit m'n handen laten vallen.... en het gangpad één eierstruif.

    Vraag wel of mijn man vanmiddag eitjes van de markt meebrengt.......
    durf het risico deze keer niet te nemen;-)

    Terwijl het er in jou post heel grappig uitziet:-))

    Fijn zonnig weekend!!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke paasanimatie, Josephine, ziet er inderdaad heel grappig uit !
    Prachtige collage !
    Fijn lenteweekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh hahaha geweldig,ik lig in een deuk,wat een bekkies hebben ze,maar schitterend gemaakt met die eitjes,fijne avond en zondag,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥