vrijdag 3 juni 2011

Hemelse Bloemenmarkt***











Wat een fantastische zomerse dag was het op hemelvaartsdag, hebben jullie ook zo genoten? Wij zijn 's morgens naar Leeuwarden vertrokken, elk jaar op Hemelvaartsdag hebben ze daar een gigantische  bloemenmarkt en jullie zullen begrijpen dat ik me voelde als een kind in een snoepwinkel. Mijn Aygo is dan ZEKER te klein, ondanks de neer geklapte achterbank, hihi. Heb een aantal "KNOLBEGONIA'S" gekocht in allerlei zachte tinten, deze had ik nog niet in mijn verzameling. Een grote pot met "DELPHINIUM" [ridderspoor]  vol met knoppen en is een vaste plant. Grote toeven "COSMEA" zo'n lieflijke bloem, oogt heel teer maar toch heel sterk. Twee grote pollen "VERONICA SPICATA" ook een vaste plant en bloeit tot September. En dan nog een aantal bakken "MILLION BELLS" lila en witte voor in hangpotten en manden. En nu ben ik aan de gang om alles een mooi plekje te geven, en met dit prachtige weer is dat beslist geen straf ***

FIJN WEEKEND ALLEMAAL***


21 opmerkingen:

  1. zo te zien heb jij jezelf ontzettend verwend,met de prachtigste bloemen,en allemaal vaste.de meeste heb ik ook in mijn tuin staan en doen het nu heel goed.
    geniet er maar van,alleen is het zooooooo droog.

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen en planten heb je op de bloemenmarkt in Leeuwarden gekocht.
    Genieten dus.
    Ik heb genoten van je prachtige foto's. Geweldig zoals jij ze altijd bewerkt. Heel knap.

    Fijn weekend,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Josephine wat prachtig je bewerkte foto`s en ik vind je gekozen planten super! haha je auto te klein,dan zou je denk ik met een bus ook nog hebben haha,ikke wel in ieder geval,fijn weekend,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is echt een bloemenpracht die je gekocht hebt, heerlijk!! veel plezier in de tuin! super je foto's!!

    Fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aankopen heb je gedaan!

    Lieve groet & gezellig weekend,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh....wat heb jij je Hemelvaartdag goed benut lieve Josephine, wat heerlijk om op zo'n grote bloemenmarkt te snuffelen en wat heb je een prachtige planten gekocht. Die Ridderspoor is zo mooi, deze heb ik ook eens in de tuin gehad en nu ik ze weer zo zie op je overigens weer prachtige foto's krijg ik er zin in deze ook weer te gaan planten. De Knolbegonia is trouwens ook heel erg mooi.
    Ik ben die dag naar een megagroot tuincentrum geweest en ben ook met allemaal mooie en ook een paar aparte planten thuisgekomen. Ik kom net uit de tuin vandaan, alles weer even water gegeven en de Taxus gesnoeid en nu even tijd om bij jullie langs te gaan.
    Ik wens je een heel fijn weekend en geniet maar heerlijk van je mooie tuin.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh dat zou ook wel iets voor mij zijn, heerlijk tussen al die bloemen te struinen, geniet van je moois!!

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die planten...geniet nog maar even lekker verder....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een bloemenmarkt wat leuk!! dan voel je je echt als een kind in de snoepwinkel:))
    wij hebben vandaag ook weer wat nieuwe planten gekocht voor de lege plekken, zo heerlijk om in en met de tuin bezig te zijn!
    ridderspoor vind ik ook zo mooi, maar dat wil hier om de één of andere reden niet goed, komt niet meer terug helaas..
    en wat heb je de fotos weer mooi bewerkt lieve Josephine, ik geniet er weer van:))

    heel fijn en zonnig weekend en geniet van je tuin!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tis heerlijk, dat kopen van bloemspul!
    Ik moet me echt gaan beheersen nu....
    Groetjes van deze "Gouds" bloem, de onkruid versie want die zijn het sterkst.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt je wel vermaakt dus.
    Meis...wat kan jij toch prachtig fotograferen.
    Alleen je foto's zijn al een lust voor het oog...hoe moet er in jouw tuintje dan wel niet uitzien.
    Super!!

    fijn weekend...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke schitterende planten heb je gekocht Joephine.Wat zal je tuin er betoveend uitzien. Ik las van Greet dat het erg droog is. Hopelijk mag je wel blijven sproeienLieve Josephine, welterusten voor nou en verder heerlijk weekend. Ik zag dat het heerlijk weer blijft. Zondag vertrekken we hier. Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 'n heerlijke zonnige dag en dan huiswaarts keren met een auto vol bloemen....daar wordt 'n mens toch blij van.

    Bij jou zal het inmiddels ook een Hof van Eden zijn;-)

    De Cosmea staat zo mooi in de tuin, maar wat plukken voor in huis en dan op glas zetten is ook altijd 'n blikvangertje.

    Enne......die mooie blom op de onderste foto met de naam Josephine mag er ook zijn;-)

    Geniet van je fleurige tuin en het zonnige weekend!!!

    Liefs,Ger XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In Haarlem hebben we elk jaar luilakmarkt oftewel de 'potjesmarkt'. Dat is ook een markt met alleen maar planten. Een hemels paradijs..
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n bloemenmarkt en prachtige foto's altijd!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag lieverdje♥♥♥
    je foto's van de tuin zijn weer super in het echt zijn ze nog veel mooiër,en je heb ze ook weer prachtig ingelijst.
    Maar vooer mij ben JIJ DE MOOISTE BLOEM heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi wat leuk was je vlak bij mij haha ik ben er al zo vaak geweest dus wij zijn naar het harde geweest was wel leuk maar ik had er meer van verwacht groetjes rommy fijn weekend nog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooooo wat een bloemenpracht volgens mij kom je de tuin niet uit hahahahaha.... trouwens ook de laatste foto is erg mooi wie is dit je dochter ??!!!!............
    een heel fijn weekend gewenst xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi ja ik woon in sneek ja ik wist niet meer dat je ze dicht bij woonde wat leuk dat je zo dicht bij woont groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey lieve Josephine,

    Deze post heb ik gemist zag ik..dus nog ff reageren...wat een supermooie aankopen heb je gedaan....en je hebt al zòn mooie tuin!

    Wat een mooie foto weer van jou onderaan...prachtige vrouw!!!!!

    Het gaat helemaal niet goed met onze lieve youp,ik ga zo weer voor de derde keer naar de dierenarts, dit keer krijgt ie waarschijnlijk een verdoving en word het oog goed nagekeken, Een uur geleden is er wel iets doorgebroken...er blijft bloed en pus uit z`n oog komen...en dat ruikt niet goed! Hij is het hele weekend zo beroerd geweest...we zijn erg bezorgd...

    ik hoop de volgende keer beter nieuws te hebben,


    veel liefssss

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥