woensdag 1 juni 2011

Hoera, BONO jarig***









Continue blijf ik met mijn hoofdje NEE, NEE schudden, niet doen vrouwtje*** maar ze snapt er helemaal niets van. Inderdaad ik ben jarig vandaag, HOERA, 5 jaar ben ik geworden, maar of dat nu een reden is om een slinger bloemetjes in mijn vacht te vlechten*** mmmmmm *** ik vind van niet hoor. Geef mij maar een lekker stuk worst, of een paar paardenvijgen waar ik lekker in kan rollenbollen, hihihi. Nou oké dan, ik zal even meespelen en mooi gaan zitten voor de verjaardags foto's, vinden jullie niet dat ik mijn best doe? Pffff wat een gedoe zeg, gelukkig duurt het nu weer even voordat ik weer de klos ben, althans dat hoop ik maar want bij mijn vrouwtje weet je het maar nooit. He, he, eindelijk is ze klaar met de fotosessie, nu kan ik weer lekker een dutje gaan doen, HOERA eindelijk RUST!!! Stiekem heb ik er nog een fotootje bij gedaan van toen ik negen weken oud was, en zeg nou zelf, wat was ik mooi hé als kleine jongen?
Vind het wel heel gezellig dat julle mij even kwamen bekijken want uiteindelijk ben ik ondanks ik het vervelend vond dat gedoe met de foto's pffff, toch wel een fotogenieke hond, WOEF, WOEF ***


22 opmerkingen:

  1. Dag lieve schat♥♥♥nu heb ik even tegen Bono
    gefeliciteerd met je 5de verjaardag.
    Wat kan het vrouwtje jou toch achter na lopen hè als ik dat zo lees,als maar voor die camara op zitten en pootjes geven.
    Maar je staat er weer prachtig op,er zijn soms mensen die vinden jou om op te vreten zo als men dat zegt ,maar blijf daar maar van uit de buurt,HA,HA,HA,
    Mijn cadeau krijg je morgen van het vtouwtje
    dat word smullen veel liefs van Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat een leuke dag worden met vast wat extra lekkers van het vrouwtje!!!

    Dat jij een lief knuffeltje bent wist ik allang.

    Gefeliciteerd,WOEF met je vijfde verjaardag,WOEF!!!

    En je bent ZÓÓÓÓ MOOImet je bedeltjes aan je halsband:-)
    en je speelt ook golf.....wat sportief;-)

    Laat je maar lekker verwennen lieve Bono!!!

    Groetjes aan het vrouwtje en knuffel voor jullie!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd lieve Bono en wat zie je er prachtig uit.
    je word vandaag vast verwend door je vrouwtje.
    en wat kan ze toch prachtige foto,s maken.
    een hele fijne dag met veel lekkers en plezier.
    en een poot van balou(dat is mijn hondje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dikke knuffel voor jou en Bono! @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een liefke...die bovenste animatie is echt erg leuk!
    Van harte met je 5 jaartjes Bono!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Bono, van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardsg, Een dikke poot van Youp,die vandaag naar de dokter moet,i.v.m. een heel raar oog...wil je tegen het vrouwtje zeggen...dat ze poepige foto`s van je heeft gemaakt...ook al koste dat wat moeite!

    fijne dag...en lekker veel kluifjes eten..met slagroom

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 5 Jaar !!!...gefeliciteerd lieve Bono......ach je bent zo mooie en schattig...knuf van de meiden hier Iris en Trevor.....en een fijne dag ! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bono alweer 5 jaar, gefeliciteerd!!! laat je vandaag maar extra verwennen maar eigenlijk denk ik dat je nooit iets tekort komt, want volgens mij heb je een hele lieve bazin:)
    ik vind dat bloemenkransje op je hoofd heel lief, maar ik snap ook dat je daar niet de hele dag mee rond wilt lopen, gelukkig heb je wel even voor de foto en voor ons geposeerd:)
    ik wens jou en je vrouwtje een hele fijne en mooie zonnige dag, geniet ervan!!

    lieve groetjes, Tjits

    p.s. Bono.. met jouw naam heb ik wel iets,
    hou erg van U2!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieve Bono, wat heeft je vrouwtje prachtige foto's van je gemaakt. Er komt vast veel lekkers vandaag voorbij, Kiki houdt erg van leverworst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Bono, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Je staat schitterend op de foto's en je bent zeer zeker fotogeniek. Het vrouwtje heeft er ook een prachtige collage va gemaakt. Nog een fijne dag voor jullie allemaal.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de kleine knul.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi als kleine jongen, maar zeker ook als grote!!
    Gefeliciteerd Bono met je 5 jaar!!

    Fijne dag!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoera voor Bono !
    Wat heb je hem mooi in de bloemetjes gezet, Josephine, zo'n lief snuitje !
    Het gaat zeker een fantastische dag worden met een beloning voor de fotosessie :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en lieve BONO,,krijg je ook nog een verjaardags partijtje,met allemaal heel lieve hondjes,in iedergeval zijn je foto's geweldig hoor,echte verjaardags foto's,, mabel zal geen moment stilzitten.jij doet het geweldig hoor,als Mabel op de foto gaat zit ze in een momant op mijn voeten,of ze zeggen wil, geen foto's vandaag.

    nou lieve BOBO,een fijn feestvandaag en niet teveel taart eten hoor,dat is mij een keer slecht bekomen, likje van Mabel en een poote voor de baasjes
    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He,Bono van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dikke vette knuf van Indy,Rex,Brammetje,Harry,Rexie en Tombol en van onze baasjes,wat heeft je vrouwtje mooie foto`s van je gemaakt,schitterend,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dessy komt Bono even feliciteren met z'n 5e verjaardag.
    Misschien krijg ik nu ik op je verjaardag ben geweest vanavond ook wel een traktatie in de vorm van een lekker stukje worst.
    Je bent trouwens wel erg mooi zeg.
    Poot en een lik van Dessy.

    Fijne dag,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. van harte gefeliciteerd Bono, wat een snoes ben jij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte Gefeliciteerd met je kleine vriendje,ow die 1e foto is echt grappig en gaaf,het is wel een knappie hoor,fijne dag nog,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi van harte met je lieve pop van 5 een wat weer super die foto`s van je een hele fijne dagen lekker lang weekend haha liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoeraaaaaaa.....van harte gefeliciteerd met die kleine schat en Bono zo erg was die fotoshoot toch ook weer niet en volgens mij ben je de rest van de dag vreselijk verwend door het vrouwtje. Je staat er weer prachtig op. Ja....die bloemetjes, daar valt wat voor te zeggen, dat is te lief voor zo'n stoer ventje als jij bent hihi
    En wat een lief klein puppie was je, ik smelt bij het zien van die foto.

    Ik wens jullie fijne dagen toe, het worden zonnige dagen, dus kunnen we heerlijk buiten genieten.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geef Bono maar een grote knuffel van mij, nog gefeliciteerd hoor.

    fijne dag morgen
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Josephine,
    ik vind dit servies ook alleen maar leuk met high-tea`s,dat hoort erbij dat kitsch,het gaat straks ook in een kast en gebruik het met visite`s en feestjes,want dan vind ik het helemaal geweldig,bloemen uit eigen tuin erbij en wil ook nog een etagere maken van servies onderdelen en het webwinkeltje is niet voor altijd,maar nu had ik geluk en door het te verkopen,kan ik zelf verder verzamelen,want het is allemaal zo duur.Fijn weekend,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥