dinsdag 7 juni 2011

Pioenen romantische stijl***









Tien dagen geleden had ik ook al en bos Pioenen gekocht en die beginnen nu uit te vallen, een mooie zacht lila kleur,  ik ga ze weer proberen te drogen, maar voordat ik ze op ga hangen eerts nog even wat fotootjes genomen, kan gewoon geen afscheid nemen, hihi. Wat kan een mens toch heerlijk bezig zijn met dit soort dingen. Dit keer heb ik er een romantische post van gemaakt, ik heb veel bladmuziek en eentje heeft zo'n mooie kaft die goed past bij de tint van de bloem. Mijn karafje met "Parfait d'Amour" kleurt ook mooi bij het geheel,  nog een armband erbij gelegd. Een paar kleine likeur glaasjes en wat losse blaadjes, en meer heb je eigenlijk niet nodig ***


22 opmerkingen:

  1. heb het ook geprobeerd om ze te drogen maar het is me goed gelukt, je krijgt een beetje een vintage bloem wel heel mooi hoor,leuk zijn je foto's.

    fijne week
    gr stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat heb je de pioenen mooi in beeld gebracht, super
    Je liefde voor mooie dingen straalt van je foto's af!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meer heb je niet nodig...heel mooi!!....fijne dag ! ...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf jij maar lekker mooie plaatjes schieten hoor,geniet ik er heerlijk van mee. Ik zag een lief engeltje op het bladmuziekpapier...ik heb nog nooit pioenrozen gedroogd...ook eens proberen,wat een idee van jou. ik zie ook een omgevlallen glaasje...toch niet..euhhh??hihi.

    even nog over Youp, Morgen krijgt hij een echo en misschien erachteraan een operatie,in Utrecht(uur rijden hiervan daan) het is waarschijnlijk een kruipertje(plantje) achter zijn ook, wat een abses heeft veroorzaakt. gelukkig wel goede pijnstillers gekregen,nu. Er is al heel wat bloed en troep uitgekomen...arme Youp.

    fijne dag meisje...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, wat zijn ze mooi, je zou er eigenlijk een kaart van moeten laten maken. Veel succes met drogen van de pioenen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De romantiek spat er van af...heerlijk...
    Ben benieuwd of ze ondertussen al te drogen hangen...of kon je toch geen afscheid nemen ;0)
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's Josephine, je heb er een mooie compositie van gemaakt en wat heb jij oog voor de kleine details.
    Parfait d'amour, ik dronk dit likeurtje vroeger weleens.
    Mijn Pioenen zijn ook bijna uitgebloeid, misschien ga ik je tip opvolgen en ga ik proberen deze ook te drogen. Ik was vanmorgen op de fiets even langs om Pioenen uit geweest langs één van de vele kraampjes langs de weg, maar helaas zag ik ze nergens meer. Jammer dat deze prachtige bloem er maar zo kort is, maar dat maakt haar misschien wel zo bijzonder.
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zie het voor me Josephine hoe je in de weer bent met de mooie spulletjes en de pioenen om er een mooie compositie van te maken, heerlijk is dat he!! ik kan me daar helemaal mee ontspannen, net als jij denk ik.. en wat is het je weer fantastisch gelukt, heel erg mooi!!
    ik heb hier ook pioenen op een vaas staan en die wil ik ook proberen te drogen maar ik vind het nu eigenlijk nog zonde om ze uit de vaas te halen, nog een dagje hihi.. maar ook weer niet te lang wachten want dan vallen ze uit..
    de zon schijnt, ik ga weer even een rondje door de tuin lopen, goed voor mijn rug:)
    hele fijne dag!!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn pioenrozen in de kelder opgehangen en ze drogen al in dus ik denk dat het gaat lukken.
    Ook weer genoten van je prachtige foto's en composities.
    Fijne dag,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooi zeg stuk voor stuk origineel dat waardeer ik zeer en de kleuren smullen
    voor me
    groetjes antony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben gek op romantische plaatjes dat weet je wel. Vooral die laatste heb je mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie romantische post, Josephine !
    Deze pioenrozen hebben een prachtige kleur, mooie combinatie en zo lief met het engeltje van de kaft !
    Gisteren bij ons een zwaar onweer en een mini windhoos, mijn man en ik stonden er wat verbaasd naar te kijken, bloemen tegen de grond en afgerukt, gelukkig verder geen schade zoals bij velen in onze gemeente.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Josephine,
    Ik probeer het nog een keer, naturlijk wat een mooie pioenrozen!!
    Romantica alom!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Josephine,

    Je begrijpt zeker wel hoe blij ik ben.
    Ik heb je een reactie gestuurd en dacht ik zie wel.
    Natuurlijk mijn naam en wachtwoord weer ingetikt en zowaar mijn berichtje staat erin, HOERAAAAA!!!!!
    Ik lijk wel een klein kind, maar ik was zo gefrusstreerd!

    Nogmaals lieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe heerlijk en romantisch kan een avond zijn met het afsluiten van de pc na zo'n prachtige Pioenenpost bekeken te hebben....

    Hierna zal ik slapen als eens roos:-)

    Je hebt zoals altijd oog voor detail en de bladmuziek met die mooie ook al weer romantische tekeningen erop afgedrukt zan vast nog van je vader geweest...?

    Ga snel m'n manlief achterna naar boven....en hou het romantische gevoel nog even vast;-)hi,hi....:-)

    Goede nacht.....met of zonder sproetjes!!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geweldig, zelfs de afgevallen blaadjes zijn zeeeeeeer decoratief...
    je hebt er echt prachtige foto's van gemaakt!!
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAT ZIJN JE FOTO'S WEER WONDERSCHOON.
    HEEL ERG MOOI.

    IK HEB OOK EEN PIOEN POST GEMAAKT.
    OVER PIOENROZEN UIT EIGEN TUIN.

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wist niet dat je ze kon drogen , zijn dan denk ik heel erg kwetsbaar. Je foto is weer zo als heel vaak bij jou of eigenlijk altijd PRACHTG de romantiek spat er van af. Echt genieten... liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig zijn ze de pioenrozen.Super je foto,s mogen er zijn.Het kan zo uit een woon blad komen waar ik met plezier door heen blader.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kieve Josephine. Ben weer thuis en een beetje door de drukte heen. Kind wat heb jij een gevoel voor styling. Schitterende foto's laat je ons zien en zo mooi samengesteld' Hoe kom je er op. Kan er uren naar kijken.
    Lieve groeten vn Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nou nou nou wat een geweldige foto's weer, ik ben blij dat ze uitgedroogd waren en dat je hierdoor deze mooie foto's hebt gemaakt... zeker zelf het glaasje uitgedronken whoaaahahahahaha....

    xx Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw dit vind ik super,je zou er zo kaarten of labels van kunnen maken,schitterend! liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥