zondag 5 juni 2011

PIOENROZEN [Details]***









Gisteren op en top Zomer, en vandaag bijna Herfstachtig te noemen, zwaar onweer en stortregens, wat zal de tuin jubelen, eindelijk eens flink wat water. Met het binnen zitten kan ik nu extra genieten van mijn Pioenrozen, het blijven wonderbaarlijke schoonheden. Elk jaar verbaas ik me er weer over hoe zo'n klein onooglijk bolletje uitgroeit tot een gigantische bloem. En ondanks ik ze al veel ben tegen gekomen bij anderen kan ook ik het niet laten om er een post van te maken.  Met dat verschil dat ik alleen een paar details laat zien, heel erg ingezoomd en dat vind ik eigenlijk  ook heel erg mooi ***

FIJNE WEEK ALLEMAAL***


16 opmerkingen:

  1. Eh.....regen??? hmmmmm...het is mooi weer hier hoor....de deuren staan nog steeds wijd open......heerlijk geen spatje regen gehad......mooi je pioenen !! geweldig !!!....fijne avond liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn ze ook, heel erg mooi! jou foto's ook, schitterend!!

    Hier geen onweer, wel een beetje regen, maar niet genoeg voor de plantjes...maar komende week geven ze wisselvallig weer...

    Fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jou foto's zijn echt mooi je kan er wel kaarten van maken....heerlijk die regen voor de tuin en de boeren, ja eigenlijk voor iedereen he.

    fijne avond
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In één woord prachtig lieve Josephine en je heb helemaal gelijk, die details van de Pioen zijn ook zo mooi.
    Wat heb dit alles weer prachtig bewerkt.
    Ik heb hier nog steeds de Pioenen van ruim een week terug in de vaas staan.
    Hier vandaag ook behoorlijke regenbuien en onweer, nu is het droog en liet de zon zich nog even zien. Maar wat hebben we een paar prachtige dagen gehad, alles gaat nu heel snel in de tuin en die regen....ik was er wel blij mee. Alles is er zo heerlijk van opgefrist.
    Ik wens je een fijne avond en een goed begin van de nieuwe week toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze prachtig ... jouw foto's van de pioenrozen.
    Ik heb ze zelf ook in de tuin staan en kan er ook zo van genieten.
    Fijne week, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanmorgen toen ik wakker werd was het hier ook echt slecht, het viel met bakken uit de lucht. Maar vanaf een uurtje of 12 werd het droog en prachtig weer. We hebben inmiddels alweer een aardige fietstocht gemaakt en zitten nog steeds buiten.

    Je pioenfoto's zijn prachtig.
    En ik heb te horen gekregen dat het een deksel van een oud kaasvat zou zijn. En die je dus eigenlijk andersom hoort te gebruiken.
    Ik wist het ook niet, maar dan is het bloggen toch weer zo handig.

    fijne week, lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwwwwwwwwwwwwwwww wat een supermooie plaatjes heb jij weer gemaakt! Echt juweeltjes!

    Hier alleen een buitje vanmorgen...dus de losse bakken moeten straks nog een gietertje krijgen.

    een hele fijne week,meisje.

    liefssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wat heb je weer super foto`s gemaakt ik vind je achter grond ook super groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik geniet ook weer van mijn bezoekje aan jou Josephine, ik ben hier graag:)

    prachtig je pioendetails!! ik heb hier paarse pioenrozen op een vaas staan, in de tuin bloeien roze en vandaag kreeg ik van een tante witte, zo mooi!! ik heb er ook fotos van gemaakt, wie weet zet ik ze ook nog es op mijn blog:)

    helaas hier weinig regen vandaag.. tuin is echt te droog en kan wel wat water gebruiken.. maar komt vast wel weer goed, vanavond wel lekker lang buiten kunnen zitten en dat is ook genieten!!

    fijne week!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik krijg geen genoeg van pioenen, ze bloeien maar zo kort dus mogen we zo veel mogelijk van hun schoonheid genieten. Mooie foto's weer! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zijn ze prachtig josephine en de foto,s zijn super mooi.
    het was inderdaad heel slecht hier, maar na de buien weer heerlijk buiten gezeten.
    ik zou graag eens een kijkje nemen in die schitterende tuin.
    fijne dag vandaag met hopelijk mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Josephine , het zijn weer prachtige foto's van een bloem die voor mij best wel wat langer zou mogen staan . Net als seringen , bloemen met een heerlijke geur die vol romantiek zitten .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige details, Josephine, wat een mooie pioenrozen !
    Ik had vorige week donkere van de bloemist, ga de foto's deze week ook op mijn blog zetten.
    Je foto's zijn wondermooi !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zijn je foto's, jij hebt oog voor detail. Wat een mooie bloemen toch!

    Fijne dag,

    groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw...het zijn bijna schilderijen!!
    Best mooi om er één in mijn kleine huis te hangen (als je het goed vind!!)
    Super hoe jij alles op de foto kunt zetten!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Josephine dit is een sprookje..
    Wat zijn ze ontzettend mooi en vol die pioenrozen..Vandaag kreeg ik een prachtig groot boeket met ook pioenrozen...zo prachtig.
    Dat maakt een mens toch blij als je deze mooi plaatjes ziet...die kleur is geweldig.
    En weer mooi op de kiek gezet en bewerkt..

    Fijne week meis..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥