dinsdag 25 oktober 2011

De 1e kerstkaart Knutsels ***









Van de week heb ik heerlijk zitten knutselen met Kerstkaarten. Inmiddels heb ik er ongeveer twintig gemaakt, gewoon van spulletjes die ik in huis heb. Van die leuke dunne kartonboekjes, jullie kennen ze vast wel, en allerlei  oude gewone Kertskaarten waar ik leuke fragmenten uitknip. Verder gebruik ik glittersteentjes, dunne zilverstripjes en af en toe knip ik reepjes papier die ik wat omkrul. Beslist geen hoogstandjes, maar ik vind het toch altijd erg leuk om met deze dagen iets persoonlijks te sturen ***


15 opmerkingen:

  1. En ik vind ze prachtig hoor lieverd, zeker omdat je gewoon dingen die je hebt gebruikt.Een mooie kaart maken is niet zo moeilijk, je kan de mooiste en duurste spullen kopen maar op deze manier vind ik het toch wel bijzonder! Zelf maak ik al jaren kaarten, de meeste zijn op papier geborduurd, zo heerlijk om de tijd even te vergeten:)
    Ik duik voor de laatste dag in mijn verfplunje, dan berg ik mijn borstels voor de hele winter op hoor:)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen lieve Josephine!

    ik las net je lieve reactie op mijn blog en zag toen dat jij ook iets heel moois geplaatst hebt!
    en geen hoogstandjes?? ik vind ze juist heel mooi en je hebt ze met veel liefde en creativiteit gemaakt!
    zo leuk en juist heel creatief om dat te doen met spulletjes die je nog in huis hebt en wat zul je ervan genieten, zo heerlijk om daarmee bezig te zijn en even alles om je heen te vergeten!
    degenen die zo'n mooie kaart van je gaan ontvangen zullen er zeker heel blij mee zijn!

    een hele fijne dag!!
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel erg mooi, geen hoogstandjes...? ze prachtig gecreeërd!!

    Fijne woensdag
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar dat zijn beeldschone kaarten lieve Josephine.Ik vind het heerlijk om zelfgemaakte kestkaarten te ontvangen en ik bewaar ze ook allemaal. Zelf heb ik ze ook wat jaartjes gemaakt maar ik had er geen zin meer in, maar nou zie ik deze weer en begint het weer te kriebelen. hihi.
    Lieve groeten en een fijne dag.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die met het roodborstje....zo leuk !! allemaal hoor!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om te doen, hè? Geen hoogstandjes, dat is wel een beetje te bescheiden, hoor.
    Het roodborstje is ook mijn favoriet.
    Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DIE WIL IK WEL IN DE BRIEVEN BUS KRIJGEN!

    PRACHTIG GEMAAKT EN ZO HIP!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou Josephine,jij kan er heel wat van,ik!!!!vind ze geweldig,met liefde gemaakt,dat zie je zo.
    heerlijk he,dat geknutsel,het is er ook lekker weer voor,even naar buiten en dan weer lekker binnen bezig zijn zo heeft ieder seizoen zijn bekoorlijk heden,

    lieve groet en veel geknutsel GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve Josephine,

    Mooi tijdverdrijf nou er in tuinieren even wat minder tijd gaat zitten, en het resultaat mag er zijn!!!

    Altijd weer leuk om in mijn omgeving te horen,lezen en zien hoe mensen deze maanden creatief zijn met kerstkaarten maken.
    De ene nog al mooier dan de andere...
    maar jou kerstkaarten gaan tegen de feestdagen vast met plezier bekeken worden door de ontvanger.

    Veel knutsel pret!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zal mijn adres even geven ;-) hihi
    Wahah grapje hoor maar wat een creativiteit !!!
    Zo'n prachtige, persoonlijke kaart met ijver en liefde gemaakt is pas écht LEUK om te ontvangen. Enne een mooie bezigheid nu de avonden langer worden. Je hebt nog even dus de stapel zal nog wel groeien :-) Suc6
    FIJNE DAG Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat mooi gemaakt, Josephine, goed idee die fragmenten van oude kerstkaarten, die met het roodborstje vind ik prachtig !
    Nog veel knutselplezier !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je krijgt mijn complimenten voor je kaarten,ze zijn echt mooi.
    veel succes verder.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaarten zijn mooi en die met dat roodborstje is leuk! Maar ik heb nog geen zin om aan Kerst te denken, er bloeien nog wat rozen bij ons en de zon is nog best warm.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief schatteke,

    Meis wat een ontzettend mooie kaarten...
    Heerlijk zelf je kaarten maken, en dan vooral met materialen die je nog hebt..
    Lekker tijd voor jezelf met je schaar en lijm maak je dan de mooiste kaarten, boekjes, geurzakjes, speldenkussentjes...
    En vooral ontspannen en lekker bezig zijn speelt dan een grote rol!
    En dan ontstaan de mooiste creatie's....
    Je kaarten zijn erg mooi..en zo echt helemaal Josephine!

    Meisje..wens je alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik kwam al opruimde ook een hele doos met knutselpapier tegen.
    en ik heb nog ruim een maand...

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥