vrijdag 7 oktober 2011

***Vintage bewerkingen***







In eerste instantie zat ik vanavond abstracte vormen te tekenen in nogal knallende kleuren, grappig wel maar toch een beetje te veel aanwezig. Op de computer is het dan handig om die kleuren wat te gaan temperen. Je ziet ze hier op de foto's op de achtergrond en er zit nu bijna geen kleur meer in. Het leek me namelijk wel leuk om bij die strakke vormen wat nostalgische afbeeldingen te verwerken, en deze twee totaal verschillende stijlen samen te brengen. Het heeft mij in ieder geval weer een paar uurtjes plezier gegeven om er mee bezig te zijn ***


16 opmerkingen:

  1. dat meisje met die pop oh wat mooi ziet ze er uit,je heb het leuk gedaan.

    wens je een heel fijn weekend,
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat ziet er allemaal weer prachtig uit lieve Josephine, het zijn ware kunstwerkjes geworden. Zoals jij dat toch allemaal kan.

    Wij gaan vandaag vertrekken. Twee dagen nog door Frankrijk en dan zijn we Zondag weer thuis. Het weer zal wel tegenvallen, het is hier nog steeds rond de dertig graden maar toch wel heerlijk hoor, Thuis.
    Liefs van Riet en prettig weekend.
    Zo nou gaat de laptop dicht. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt heel leuk die 2 totaal verschillende stijlen en je hebt je eigen kunst erin verwerkt, wat ontzettend leuk Josephine!!

    heerlijk om op zo'n herfstavond zo lekker bezig te zijn met de dingen die je graag doet en je ontspannen, dat is één van de fijne dingen van de herfst en de winter!
    ik heb hier van de week op een avond samen met de dochter van mijn man die een week over is uit duitsland zeepkettingen gemaakt, ook zo leuk om te doen, ik zal de fotos nog wel eens laten zien!

    ik wens je een heerlijk weekend!!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die stijlen bij elkaar, fijn dat het jou weer plezier heeft gegeven, dat houd je weer van de straat he hihi
    en wat een schatje is dat meisje met de pop
    wens je een heel fijn weekend toe
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gedaan, je ziet nog wel kleur maar het is niet op de voorgrond aanwezig! Mmmmmmmmm, en dan met die vintageplaatjes, genieten hoor!
    Fijn weekend alvast, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze schattig en lief,....fijn weekend...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh mooi gedaan zeg! het is inderdaad heel subtiel! je ziet het of je ziet het niet.
    Zo ben ik bezig met hdr foto's ook zo subtiel.
    Je legt dan 3 foto's over elkaar een overbelicht normaal en onderbelicht. De foto's van de bommelas bij mij zijn hdr., Vind ik ook echt wat voor jou om eens mee te experimenteren.
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Joephine,

    Deze twee stijlen omarmen elkaar.... de harde lijnen en het zachte vervloeien...wauw..dit is prachtig hoor.

    En het past gewoon helemaal perfect bij je blog,
    één prachtig geheel..
    Ja die past helemaal bij jou en is jouw stijl, de stijl die ik werkelijk beeldschoon vindt.

    Wil je een mooie herfstweek-end wensen...de herfst met als zijn mooie kleuren en pracht en praal..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je prachtig gedaan!

    Zo te zien ben jij een kunstenaar met foto's maken en ze te bewerken.
    Ze zijn altijd scitterend om te zien.

    Fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, leuk, leuk!! Jij laat onvervalste ouderwetse romantiek herleven. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig Josephine. Ik ben dol op die vintage plaatjes en die zachte kleuren staan er zo mooi bij.
    Het plezier wat jij eraan beleefde breng je helemaal over in de mooie bewerkingen.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Joséphine, dat heb je weer prachtig gedaan!Vooral die een met die pop vind ik mooi!Bijzondere techniek hoor,wou dat ik het kon.

    Fijn weekend! Het is bij mij nu voor het eerst koud! Wel even wennen hoor!

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi wat heb je het weer mooi gedaan met je foto`s super een bedankt dat je even langs kwam liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie combinatie die zachte kleuren en de vintage afbeeldingen, Josephine !
    Fijn om vanalles uit te proberen en de tijd vliegt dan om :-)
    De herfst heeft hier zijn intrede gedaan, regen, wind en koud ...
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoveelste poging om een bericht bij je achter te laten,wat een prachtige bewerkingen heb je gemaakt en vooral de 2e vind ik super! Ik wou dat ik zo goed met die programma`s overweg kon,je kan er zoveel mooi`s mee,ik wens je een fijne week,lieve groetjes Musje.Haha doe nu even kopieren mijn bericht.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥