zaterdag 22 oktober 2011

Een vleugje Bordeaux ***











MOET er zelf een beetje om lachen, waar een mens al een post van kan maken, hihi. Van de week al wandelende met Bono vond ik weer een aantal takjes met BESJES, en die vind ik altijd zo schattig dat ik meteen mijn camera pak, altijd heerlijk dat getuttel. Nu heb ik nog een heel groot boeket staan waar allerlei kleuren rood en bordeaux in verwerkt zijn dus een paar GERBERA'S mis je niet in zo'n giga boeket. Ze kleuren zo prachtig bij de besjes, en een nieuw boeketje is geboren, simpeler kan het niet maar het staat erg leuk. Ook heb ik van de week een aantal hortensiabollen verwerkt tot een klein kransje, het hangt aan de voordeur in de hal en omdat het daar vrij koel is zie ik al dat het op een mooie manier gaat indrogen, Jippie ***

Geniet van een fijne zondag***


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur de Gerbera's, deze kleur zie je niet vaak.
    Jaren geleden heb ik veel in de kleur bordeaux thuis gehad, het stond altijd erg warm.
    De combinatie met de besjes is prachtig en de foto's wederom geweldig.

    Fijne zondag!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieverdje♥♥♥
    als je er maar oog voor heb dan kan je vaak van niets iets maken.
    Dat laat jij maar weer even zien en wat een warme kleur is dat bordeaux toch.
    Ga nog even een puzzeltje maken en dan naar mijn warme mandje hi,hi,hi,liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bordeaux-rood of wijnrood de kleur die verwijst naar de wijn uit de streek rond Bordeaux.

    En op jou mooie foto's verwijst het naar sfeer,warmte en gezelligheid!!!

    Ik neem de laatste slok van mijn glas rode wijn(ja,ja,...tis weekend dan mag ik 'n glas;-)
    en ga m'n luikjes sluiten, drukke dag gehad met de mise en place, krijg straks gasten aan tafel.

    Fijne zondag en liefs!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief elke keer de reactie van je moeder......ik wou ik wou....je begrijpt me wel he??...mooi je bloemen...slaap lekker...fijne zondag....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleur hé Ik ben ook al helemaal in de mood van bordeaux
    Mooie foto's ook weer zeg! jij weet altijd het mooiste licht te vangen.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeie morgen Josephine. Wat schitterend heb je het weer vastgelegd, je bloemetjes en je takjes en je besjes. Heerlijk en zo kunstig.Ik kijk weer vol bewondering.
    Fijne dag!
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig mini boeketje Josephine !!!!
    Een prachtige warme kleur en zo mooi vastgelegd.
    En die krans écht zo mooi ...
    De herfst nodigt uit tot creatieve creaties ;-)
    FIJNE ZONNIGE ZONDAG Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd als ik bij jou kom,en de tekst lees,moet ik lachen,want ik denk dan steeds aan iets anders,nu dacht ik aan rode WIJN, maar het gaat over heel iets anders,prachtige bloemen zo.n warme kleur.geniet van je zondag,

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo heerlijk lieve Josephine.. ik zie je voor me.. geïnspireerd door de bessentakjes kijk je rond wat kan hier bij.. ja hoor de gerbera's uit het boeket! en dan genietend van het resultaat als ze gezellig bij elkaar in een vaasje staan..
    ik herken het zo.. heerlijk om zo blij te kunnen zijn met de kleine kadootjes van het leven!

    je hortensiakrans is echt heel mooi, nog iets om van te genieten!

    wij zijn net terug van een heerlijke boswandeling, heb heel veel foto's gemaakt (hoe kan het ook anders hihi) en heel veel dennengeur opgesnoven, zo lekker!

    ik wens je nog een heerlijke ZONdag verder!
    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Zo met de herfst verschijnen er altijd weer mooie warme kleurtjes.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Josephine,wat een mooie diepe kleur is dit,het schattige boeketje en het schitterende kransje,het is echt een juweeltje,wat een mooie kleur hebben je hortensia bollen,ik wens je een fijne week,lieve groet,je kan er ook ansichtkaarten van maken,zo gaaf,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve schatteke,

    Geweldig dit snoezige kleine boeketje..
    De gebra's zijn prachtig van kleur...deze had ik nog niet eerder gezien...heel mooi, en ook zo snoezig bij de besjes.

    Leuk die kleine rode besjes...zo lekker fris om te zien...wat brengt de herfst ons toch mooie schatten hé meiske?

    De rode kleur past zo prachtig bij de kleuren van je blog...alles is in harmonie..

    Wens je een heerlijke week...
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie warme kleuren...echt herfst! Net even door je laatste posten gebladerd, en wat zijn die oude familiefoto's gaaf. Hebben zo'n bijzondere uitstraling vind ik altijd, iets deftigs! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. IK VIND DE KLEUR VAN DE BLOEM EN BES ERG MOOI!!

    JIJ HEBT HET WEER MOOI BEWERKT JE FOTO'S!!

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi deze bordeaux-rode tinten, Josephine !
    Ik geniet van je prachtige foto's !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥