maandag 3 oktober 2011

Gewonnen Give-Away *LITTLE MISSIE*















Afgelopen zaterdag kwam het pakje binnen, de PRACHTIGE Give-Away  die ik heb gewonnen bij Marijke Van Ooijen http://marijkevanooijen.blogspot.com/ voor degene die het schitterende blog van Marijke niet kennen raad ik aan beslist even op het linkje te klikken om al haar bijzonder fraaie creatie's te bewonderen. Het pakje op zich was al een feestje om te ontvangen zoals jullie kunnen zien, het zag er heel lieflijk uit. In een mooi oud klein doosje waar eens kleine kinderschoentjes in verpakt waren lag Little Missie geduldig te wachten om kennis te maken met haar nieuwe omgeving. Het deed mijn hart werkelijk sneller kloppen toen ik dit lieve wezentje uit het doosje haalde. Zo MOOI gemaakt, een bijna aandoenlijk poesje, alle ledematen bewegen heel natuurlijk en door het gewicht van het poesje lijkt het een beetje alsof het tot leven komt.
Lieve Marijke, ik wil je heel erg BEDANKEN voor dit prachtige schepseltje, en laat ik KES niet vergeten die zo goed met zijn snuitje mijn lootje uit de hoge hoed heeft gevist, een dikke knuffel voor jullie, ik ben er heel erg blij mee. LITTLE MISSIE begon meteen alle hoekjes van het huis te besnuffelen en was gelijk vriendjes met Bono. Ze was zo door het dolle want toen ze de tuin in liep sprong ze pardoes een boom in zoals jullie op één van de foto's kunnen zien. Na alle indrukken van de eerste dag in haar nieuwe omgeving klom ze op de kast en vond een mooi plekje op de zijkant van een oude klok waar ze meteen in slaap viel en droomde van haar mama Marijke ZZzzzZZZzzzzzzzZZzzzzzz Wat is ze toch mooi hé deze snoezepoes, en morgen op DIERENDAG krijgt ze net als BONO een extra verwennerijtje ***

Een fijne week allemaal ***


20 opmerkingen:

  1. Wat lieffff en zo schattig !! .....leuk gedaan met je foto's...ben jij dat die laatste??? ...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaa bedankt het gaat weer ... super dat je die kleine gewonnen hebt.... geniet er van !!!! en bedankt.... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met litte Missie! wat een schatje en helemaal op haar plekje bij jou en volgens mij heeft ze haar draai ook al helemaal gevonden!
    en gelukkig klikt het ook goed met Bono, dat wordt genieten morgen op dierendag zo saampjes:)
    wat heb je er weer ontzettend leuke fotos van gemaakt en zo leuk om jou op de laatste foto te zien!!

    geniet van little Missie en het zomerse herfstweer lieve Josephine!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH wat een lieverdje is dat little MIssie. En zo beeldig verpakt, Een geweldig kado. En ze is ook al helemaal thuis bij jou. Ze was natuurlijk bekaf van die hele spannende dag want ik zie dat ze lekker slaapt.
    Lieve groet van Riet.

    PS Wat sta je mooi op de foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, Josephine, Little Missie is zo schattig !
    Wat moet dat fijn geweest zijn als je het mooie pakje openmaakte !
    Wat een prachtige foto's weer !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit berichtje stuurde mijn moeder net via de mail omdat ze het niet kon plaatsen vandaar dat ik het voor haar doe.

    Mamske, morgen los ik het probleempje op hoor dan kan je gewoon weer normaal je berichtjes plaatsen, tot morgen, veel liefs Josephine ♥♥♥

    Dag lieverdje♥♥♥
    wat een schatje is kleine Missie en mijn meisie kan haar nu al niet meer missen.
    Missie is wel erg ondeugend met in de boom klimmen en op de kast gaan zitten en ook Bono is blij met haar gezeltschap.
    En wat heb er weer leuke foto's van gemaakt en jou foto met Missie die is bizonder mooi geworden heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat is ze prachtig Little Missy.

    En wat mooi gemaakt, heel veel plezier met haar.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lieve dingen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen lieve, lieve Josephine,

    Meisje toch wat een prachtigepost heb je aan Little Missie besteed.
    In één woord PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Die kleine snoes zoals ze ligt te slapen...zo lief met haar oogjes dicht...wauw...en dan mijn foto zo mooie op de achtegrond...tjeetje...krijg er een brokkie van in mijn keel..

    En wat leuk een foto van jou...kind je bent beeldschoon, wat leuk dat we je eens mogen bekijken.
    En hoe je het snoesje vast pakt, zo vol liefde.
    Ohhhh...wat ben ik toch blij dat het snuitje van Kes jouw naam heeft geroken, en jou heeft gekozen.
    Ik had geen mooier adres kunnen vinden als dat van jou.

    Meisje lof, lof en heel erg bedankt voor deze verukkelijke post over mijn Little Missie.

    Ik wens jou en Missie erg veel plezier samen...en ik weet zeker dat Missie nu al stapelgek is op haar nieuwe moeder en vriendje Bono.

    Dag lieverd...een hele mooie week!
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Josephine, wat heeft Little Missie een prachtig thuis gevonden. Je ziet meteen dat ze zicht bij je thuis voelt, lekker ravotten met Bono, zich op je prachtige klok neervlijen, haha, geweldig!
    En wat een prachtige foto, die laatste, wat ben jij een mooie dame Josephine!
    Veel plezier onder jullie tweetjes,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi cadeau !! en wat heb je er een mooie post van gemaakt, wel gefeliciteerd !!
    Hier kan je alleen maar blij van worden toch ?
    Ga nog even bij je radiatoren kijken :-)
    Fijne dag gewenst
    lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh maar deze hoort bij je.....wat een lieverdje...
    Past zo goed bij je....enne...hij staat je goed ;0)
    Geniet maar heerlijk van dit mooie schepseltje, koester het maar fijn.
    Ga haar blog even bekijken.
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd meisje met missy en wat zat ze prachtig verpakt.
    en jij hebt er weer een super mooie foto serie van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo liefdevol gemaakt en met evenveel liefde ontvangen:))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb het gezien, en wat een lieverdje....
    Die gaat vast een mooi plekje krijgen in huis.
    Veel plezier ervan.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige give-away Josephine .
    Wat een lief bericht van jouw mamske , vind dat heel bijzonder omm te zien en te lezen .
    Hoop dat mijn comment nu wil blijven staan , ik word er moedeloos van als het steeds ingeslikt wordt door blogger .
    lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh leuk zeg! En wat een mooi doosje ook! Leuke foto's heb je ervan gemaakt, grappig en wat zie jij er leuk uit zeg!

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lucky you....! Bofkont. Prachtig. Wat kan Marijke toch mooie dingen maken. Echt een ware kunstenares.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi lieve Josephine,

    Wat een schoonheden.....aan het begin van je leuke post, aan het einde;-)......en ALLES er tussen in!!!

    Deze vrolijke,olijke Little Missy had niet op een betere plek terecht kunnen komen.

    Ze is met open armen en liefdevol ontvangen, en jullie lieve Bono heeft er een vriendinnetje bij.

    Ja.....ze zijn prachtig...al de schattige creaties van Marijke van Ooijen.

    Geloof het of niet..maar het lukt wonderwel om weer normaal te reageren na jou gouden tip, bij de ander....behalve bij het ''beste paard van stal''niet.....bij jou dus, alle tekst weer foetsie gisteren:-(
    en daarom ga ik het nu weer proberen en daarna lekker slapen net als Little Missy op de foto...

    Welterusten.
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Josephine, ik kende je blog nog niet eerder, maar omdat je het prachtige schepseltje van Marijke had gewonnen, kwam ik op jouw blog terecht en je hebt een mooie blog. En ik vond het ook leuk om te zien dat Little Missy zo goed terecht is gekomen en dat je er zo'n mooie post over hebt gemaakt! De foto's zijn ook echt te gek!
    Hopelijk komt ze zo nu en dan nog eens langs in een post en mag ze je heel gelukkig maken, want de creaties van Marijke zijn gevuld met heel veel liefde!! En wat was ze al mooi verpakt toen ze haar reis naar jouw begon... Prachtig om te zien!
    Heel veel geluk met dit kleine moppie en heel veel geluk in je leven!
    Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥