vrijdag 28 oktober 2011

Mijn lieve kleine pluizenbolletje***











Normaal genomen is het altijd heel moeilijk om van Bono leuke foto's te nemen, als ik denk Jaaaaaaa.......dat is leuk dat zit meneertje alweer heel ergens anders in de kamer of de tuin. Maar gisteren toen ik in de tuin bezig was was hij continue om me heen, vogeltjes bekijken, slakjes snuffelen, kuilen graven, je ziet het wel aan zijn vuile snoetje, maar dat geeft niet. Zowaar kon ik een heleboel foto's schieten waarvan ik er hier een aantal laat zien, het is zo'n schat en ik ben echt verliefd op deze lieverd met zijn typisch terrier streekjes, er zit echt een koppie op. Ook heb ik een collage gemaakt van allerlei tuinfrutseltjes die weer zichtbaar worden omdat de tuin door de Herfst weer zo mooi tranparant aan het worden is. Dat kleine kaboutertje is maar vijf centimeter groot en heb het van een afstand heel erg ingezoomd, dan pas zie je hoe grappig het is want met het blote oog en zo tussen de bladeren verdwijnt het jaarlijks voor een aantal maanden.
Op de ramen van de garage heb ik met plakplastic grote bol motieven geplakt en zoals je ziet ook een kleine Bono ***

*** FIJN WEEKEND ALLEMAAL ***


26 opmerkingen:

  1. Deze keer heb je weer vind ik een sprookjesachtige header en ok de laatse foto's zo leuk in die kadertjes!Lief hondje hebje! Min hond van 16 jaar is 3 weken geleden overleden, zo jammer en dan een stuk stiller. Heb nog een hondje gelukkig.
    Heel mooi je blog nu!

    Fijn weekend,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry voor de typefoutjes, het is al laat.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met recht een pluizenbolletje.
    Wat is hij MOOI!!!
    En...maar goed dat er 'n koppie op zit want ze mogen best een beetje karakter hebben, toch.
    Prachtige foto collage hoor.
    Wens je een fijn weekend, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleine drol is het toch.
    En ik snap wat je bedoelt, ik ben soms Joep ook aan het volgen, en dan denk ik ja..... en is meneer opeens weer weg.

    Fijn weekend
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een droppie is Bono Josephine!! ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op hem bent!
    heerlijk dat je nu zoveel foto's kon schieten, inderdaad heel moeilijk, helemaal als ze zo snel zijn en niet stil zitten! onze belgische groenendaeler is al 14 jaar en kan soms echt voor zich uit staren, waardoor het foto's maken wel wat makkelijker wordt haha.

    en je tuincollage vind ik ook zo mooi!
    ik kan zo van de seizoenswisselingen genieten net als jij.. zo bijzonder en mooi om te zien dat alle kleur nu langzaam verdwijnt tot er alleen maar stilte over is.. om dan in het vroege voorjaar de tuin weer langzaam te zien ontwaken uit haar winterslaap en te zien veranderen in een explosie van kleuren, schitterend!!

    ik wens je een heerlijk weekend,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine.
    Lief beestje hoor! Wij hebben nu een berner senner, ook een echte schat. Hiervoor hadden we een cairn terrier en dat was ook een erg lief, maar wel af en toe eigenwijs hondje.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het i s inderdaad een snoepie Lieve Josephine. Wat kan je dol op je diertjes zijn he. Wij hebben altijs katten gehad en ook een paar honden. Ze zijn alemaal oud geworden en mijn man wil beslist geen nieuwe meer maar ik mis ze wel. Soms komt de kat van mijn jongste zoon logeren en daar ben ik ook zo gek op. I
    LIefs van Riet
    PS. De reflectie zit in de ramen. hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor, je bent heel lief maar ik heb nou even geschreven dat `ze in de ramen moeen kijken. hihi
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieverdje♥♥♥
    goed gelukt de foto's van Bono het is net alsof
    hij steeds een andere uitdrukking heeft.
    En je collage ziet er ook leuk uit maar ik mis de trol ha,ha,ha.
    En je entree is ook weer bizonder met heel aparte letters{van CREATION}veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een scheetje is dit toch en je foto collage is werkelijk schitterend.
    ik heb ook zo,n hondje gehad, maar moest hem toen hij 1 jaar was, inlaten slapen.
    hij had huidkanker.
    we noemden hem Rowan, vergeten doe ik het nooit.
    maar wat een poepie is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto,s en leuk zo in die frame,s.
    Heerlijk zo,n mormeltje, om op te knuffelen.
    De collage van je herfst-tuin-verassingen is erg geslaagd.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje!

    Vroeger had ik een Fox Terrier, nou nou, die was echt aanwezig hoor en eigenwijs!
    Je hebt een prachtige header, heel mooi.

    Fijne weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh....wat een heerlijke genietplaatjes lieve Josephine. Wat een lief en ondeugend koppie heeft Bono en die oogjes......die twinkelen.
    Heerlijk dat zo'n lieverd de hele tijd om je heen dreuteld, ik mis dat toch zo.
    Je heb een prachtige fotoserie van Bono gemaakt, ik weet hoe moeilijk dat soms is om zoiets vast te leggen. Met Roxy was dat ook vaak moeilijk omdat net op de momenten dat ik dacht nou gaat het goed hij net zijn koppie omdraaide of naar me toewandelde om de camera van dichtbij te bekijken hihi.
    Ook de collage van de mooie spulletjes in de tuin die nu weer in het zicht komen is prachtig. Normaal gesproken ben ik niet weg van kabouters in de tuin, maar dit is wel een heel bijzondere.
    Je nieuwe lay-out is ook prachtig geworden.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schatje...en die zwarte snoet valt best mee. Mick gaar woensdag weer naar de trimster, dan istie weer zo lekker schoon!!! lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's heb je kunnen maken van Bono, Josephine, het is zo'n lieverd !!
    We genieten hier nog van mooi, zonnig weer ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een schat van een hondje Bono!! heel leuk je collage van de spulletjes die weer tevoorschijn komen!

    Fijn weekend
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieverd is het toch.....leuke foto's hoor!!.....liefs van mij...xxx...fijn weekend...!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een heerlijke hond,staat er zo mooi op.
    wij reden vanmiddag weg van mijn moeder,zei onze jongste[5 jaar]mam wat een mooie herfst kleuren,dat vondt zo schattig dat ze dat zei,als ze al zo jong oog voor de natuur hebben.

    wat een moois in je tuin,leuk je collage.

    fijn wekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Lieverke,

    Wat een snoesje is jouw kleine witte rakkertje..
    Die donkere glimoogjes en zijn zwarte dropneusje..
    zo lieffffffffffffffff!!!!!!!
    Ja de liefde tussen een mens en dier is onvoorwaardelijk hé Josephine?
    Niks is zo mooi als een zuivere onvoorwaardelijke liefde..tussen mens en dier.

    De collage's van dit kleine snoesje zijn ontzettend mooi!
    En je tuinschatjes zijn zo geweldig..een beetjes sprookjesachtig...

    Dag lieverke...fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat is het toch heerlijk om een knuffel te hebben,zo noem ik de mijne steeds.schattige foto's van die lieverd, en de herfst vinden ze volgens mij de mooiste tijd,want dat rennen en zoeken tussen de blaadjes vinden ze heerlijk.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi wat een lieverd op de foto`s mooi gemaakt hij had er zin in haha leuk dat je even bij me langs kwam fijne dag nog liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ooit een "Bono" als loge gehad en was er helemaal weg van. Nu heb ik zwarte poes Saar, ook zo eentje ""met een koppie erop". Maar als ik ooit een hondje krijg, wordt het een Bono.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker koppie he...
    Onze Barny is vandaag jarig 2 jaar.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A world indeed enchanted your Blog!

    Few Blogses are so beautiful and refined! many compliments for the photos.

    Thanks for your visit to my Blog

    Rosarita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijke hondjes he! Onze Wuppie ziet er alleen als een schooier uit op het moment. Gisteren is ze stiekem in de sloot gesprongen. Pfff stinken.... en het is gelijk geen dame meer.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een allerleifst snuitje heeft jou kleine schat,mooi je collage met tuinschatten,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥