donderdag 24 januari 2013

Mooi contrast ***





Hier kan ik nu zo enorm van genieten, prachtig ontworpen kleding en dan als contrast iets totaal anders. Op de tweede foto staat een afgevallen bloem van mijn orchidee plant. De bloem viel naar beneden op een marmeren plaat waar ik altijd mesjes en een kaasschaaf heb liggen. De schoonheid van de bloem in zijn verkreukelde staat vond ik zoveel charme hebben dat ik besloot van dit tafereel een foto te maken. En zeg nu zelf, het verschil van foto 1 en foto 2  is een enorm contrast, maar beide foto's zijn gewoon beeldschoon en passen heel goed bij elkaar ***


13 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,

    Alsof er een stukje stof op de grond viel van de kniptafel van ontwerper....
    en jij creatief als je bent het snel opraapte en er 'n bloem van maakte...

    Goede nacht!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DAT IS WAAR .

    MAAR IK GA VOOR DE BLOEM FOTO DIE VIND IK HEEL MOOI.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie!
    En wat een schoonheid van een afstervende bloem.
    Een mooie dag.
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooier als Ger kan ik het niet verwoorden.. Prachtige foto's!


    Fijne dag!

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Contrast?
    Eerlijk gezegd vind ik de bloem gewoon erg op de jurk lijken..hihi
    Groetjezzz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties!
    Vooraan zal ik anders naar een afgevallen orchideeën bloem kijken!

    Een warme groet uit een koud Noorwegen!
    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je foto`s altijd prachtig,hmm zou best wel eens in zulke kleding willen lopen,ik wens je een fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch contrast, mooi in beeld gebracht. Je orchidee is zelfs een beauty in verwelkte vorm.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn inderdaad allebei beeldschoon. Die jurk vind ik wel helemaal het einde, SCHITTEREND. WE hebben eindelijk zon, zo fijn, alleen de stoepen en straatjes in de buurt zijn moeilijk te bewandelen, maar een kniesoor die daar op let hè.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag lieve schatje♥♥♥
    wat heb je weer een aparte entree gemaakt en ook die achtergrond heel mooi.
    En die japon oooo wat een schoonheid, hoe veel meter stof zou daar in zitten en hoeveel arbeides uren.
    Om dat wij altijd creatief zijn vallen die dingen altiijd het eerst op.
    En dan die bloem van de orchidee
    zo als jij die op de foto heb gezet
    is ook een klein juweeltje,heel veel liefs mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hay lieverdje,

    Wat een prachtige header en achtergrond heb je gemaakt meis...wat schattig met die mooie bloemetjes..het geeft me al een beetje voorjaarsgevoel als ik op je blog ben...heerlijk!

    En ja dan de mode van deze ontwerper is werkelijk beeldschoon...zowel de materialen als het ontwerp, ik ben er weg van...die bloem is zo prachtig en knap gemaakt..hier kan ik alleen maar een dikke 10 voor geven...

    Meisje ik wil je een heel fijn week-end wensen
    en een dikke knuffel van
    Marijke en Roosje..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze foto's passen zeker mooi samen, je toont hier weer prachtig ontworpen kleding !!
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥