zondag 20 januari 2013

Beertje Noella ***








Er is weer een beertje geboren in huize Josephine, alleen zo jammer dat het me niet goed lukt om het mooi op de foto te krijgen. In werkelijkheid ziet het er veel liever en mooier, en vooral scherper uit, maar dat moeten jullie maar van me aannemen. Ze heet "NOELLA", ze is gemaakt van een heel mooi stofje met een vleug, die een beetje een vaal effect geeft. Het stofje met nog een aantal mooie spulletjes, heb ik gekregen van mijn lieve vriendin Marijke van Ooijen het was een feest om de grote envelop binnen te krijgen, te openen, en alles te bekijken. Nogmaals heel erg bedankt lieverd, je hebt me er blij mee gemaakt. Voor de armen en benen heb ik een tegenstofje gebruikt. En van dat zelfde stofje heb ik ook haar pofbroekje en het guitige hoedje gemaakt. Ze is iets groter geworden dan de andere beertje zo ongeveer 15 cm. De oogjes is een probeerseltje,  daar gebruikte ik siernageltjes voor die ze voor stoelbekleding gebruiken, en met acrylverf heb ik ze bewerkt en afgelakt met blanke lak. De laatste foto heb ik bewerkt alsof het een aquarel is, best grappig hoe dat overkomt ***

*** Een fijne nieuwe week allemaal ***


21 opmerkingen:

  1. Wat een schatje...die ogen !!,...zo mooi ....liefs fijne zondag...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh kijk nou toch Noella, wat een snoepie weer. En haar hoedje is zo schattig. Ze is beeldschoon. Je hebt echt de smaak te pakken hè, poppetjes maken,
    heerlijke hobby lijkt me.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg maar geen genoeg van je prachtige creaties, wat een mooie lange wimpers! Je aquarel bewerking is super, Josephine.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer een heel mooi beertje hoor, knappe voorstelling !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is er weer een prachtig beertje geboren Josephine. Dat koppie en die oogopslag zo lief.
    Dat verdiend een mooi lijstje.
    Niets mis met je foto's....ik vind ze prachtig.
    Fijne zondag en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve♥ Josephine..♥
    OOoohh wat is je Nieuwe Beerke♥ Noella♥ PRACHTIG♥ geworden ..;))
    Ja je hebt het goed te pakken met je mooie♥ beerkes♥ allemaal..;))
    Je foto's♫ blijven MOOI♥ bewerkt hoor..;)
    Ik weet 15 cm is nog steeds klein♥ dus een heel friemelwerk een KUNST♥ om dan zo iets LIEFS♥ te maken..;)
    Ik Geniet weer van je mooie POSTen ♥ allemaal ook al die MOOIE APARTE schoenen PRACHTIG en je Paarse Post..;)))
    Ja Josephine♥ het lukt niet altijd een bericht plaatsen snif snif door mijn nog trage toverkast♥ sorry..;))!!
    Wens♥ je Mooie♥ Zondag♥ en Fijne♥ Week veel LIEFS♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, Josephine!
    Haar oogjes zijn erg goed gelukt!
    Je smelt toch voor die blik!
    En het stofje is helemaal geweldig!

    Ik wens je een fijne week!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dot, en die wimpers, om jaloers op te worden.
    Ze voelt zich heel mooi dat kun je zien.
    Knap gedaan Josephine.

    Een lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Es monísimo y muy original,la combinación de las telas es genial, felicidades:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag lieverdje♥♥♥
    van middag heb ik NOELLA in het echt gezien,het is een snoepie en zo leuk met die pofbroek.
    En dat kleine beertje op haar buikje waar ze zo trots mee zit.
    En dan ook nog zo mooi ingelijst
    lievert ik ben trots op je,dat je steeds opnieuw van enkele lapjes en heeeeeel veel werk zulke lueke craties maakt,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje weer, Josephine, zo schattig met de lange wimpers !
    En je hebt de foto's in zo'n mooi lijstje gezet !
    Volop sneeuw hier ...
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi wat een lieverd heb je gemaakt super mooi ij ook een fijne week liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gli occhi,l'espressione,il colore.........è una delle tue meravigliose creature!bellissima ed elegante,come te!
    un abbraccio e tanti baci sei bravissima
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief vriendinnetje,

    Wat een liefie heb je weer gemaakt..
    Haar pofbroekie is zo leuk!
    Aparte oogjes heeft Noella..en haar
    sluike lange wimpers...haha..hie zal ze heel wat
    mannen harten mee op hol laten slaan.

    Die stof is geweldig om mee te werken he?
    Ik heb er net een antieke beer mee gemaakt, en
    ik kan zeggen dat het een grote is, want ze is 60 cm
    groot..een flinke dame dus..

    Fijn dat je zo blij bent met de spulletjes, en wat lief dat je een linkie naar mijn blog hebt geplaatst..
    dank je wel lieverd..

    Ik wens je nog een mooie avond..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh,,ik ben een beetje verliefd, op je beertje,wat een schatje,die ogen met haar mooie lange wimpers,,heel schalks kijkt ze..haar naam past heel goed bij haar,kijk maar uit ze verslind vast heel wat mannenharten,

    morgen uitkijken met de gladdigheid hoor,

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig!!!! Fantastisch hoe je telkens weer elk beertje een heel eigen 'karakter' weet te geven, zo bijzonder. Vind het stofje waaruit dit beertje gemaakt is heel mooi. Heel apart met het tegenstofje op armen en benen. Zo gedetailleerd, je blijft er gewoon naar kijken Josephine!
    Groetjes en fijne week,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje en wat lief van marijke je hebt er zo mooi gemaakt complimentjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAT MAAK JIJ TOCH GEWELDIG MOOIE BEERTJES!
    DEZE IS OOK ZON PLAATJE.
    DIE OOGJES ZIJN ZO LIEF.

    FIJNE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi beertje, en knap hoe je de oogjes gemaakt hebt.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heeft ze een mooi hoedje gekregen, wat een romantisch beertje heb je gemaakt, zoooooooooo mooi!!!
    En als je ze in het echt ziet is het meestal nog meer bijzonder, al vind ik deze foto's werkelijk al om van te smullen hoor, ze heeft zo sprekende oogjes :)
    Die aquarelbewerking heb je weer heel mooi gedaan, lekker creatief bezig zijn is toch zooo zalig hè :)
    Fijne avond, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wát een prachtige creatie !!!
    En die blik in d'r oogjes écht super LIEF
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥