maandag 30 november 2009

Guitige wezentjes...









Vanavond ben ik bij verschillende kunstenaars op bezoek geweest, en kwam o.a. "Ada Breedveld" tegen. Eerlijk gezegd had ik nog nooit van haar gehoord. Het is een Amsterdamse kunstenares die bijna al haar werken maakt met acrylverf op linnen. De schattige wijze waarop zij mens en dier op doek zet spreekt mij zeer aan.  En het leek me leuk om jullie ook eens kennis te laten maken met deze creatieve kunstenares. Ze heeft heel veel werken gemaakt en eigenlijk spreken ze mij allemaal bijzonder aan. Heel grappig en lieflijk zijn haar werken, en ook zo heerlijk vrolijk van kleur.


Lieve groet Josephine

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Josephine,wat een aparte,vrolijke schilderijen,héél apart,de kleurstelling is ook erg mooi.
    Eerlijk gezegd had ik ook nog nooit van deze kunstenares gehoord.
    Mooie foto’s.

    Fijne dag nog,gr Inka en André

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Walter, vergat ik erbij te zetten
    Maar het lijkt dat ik verkeerd gedrukt had, komt dan goed uit.
    Mijn eerste bezoek was een mooie ervaring
    vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine,

    Geweldige dikke, mooi dames in prachtige kleuren..

    Wat me opvalt aan deze schilderijen is dat alle dikke dames alles met zoveel passie en liefde doen, vooral dat schilderij met dat lieve kindje wat tussen hun inzit..zo liefdevol!

    En de dame onder dat schilderij is helemaal veliefd op dat ijsje hihi..zij gaat dat ijsje volgens mij liefdevol en vol overgave opsmikkelen..

    Kortom deze schilderijen daar kan ik helemaal bij wegdromen..heerlijk!

    Toedelssssssssssssssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind haar werk super, ben dol op dikke dames kunst met vogeltjes, genieten dit log!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super,,en die kleuren daar ben ik gek op.deze dames spreken je aan,heerlijke kunst,dit mag ik wel. groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine, prachtige schilderijen. Ik heb ook nog nooit van haar gehoor. Zij schilderd met passie deze vrolijke dikke dames en de kleuren zijn ook zo mooi. Schilderd zij alleen of maakt zij ook beeldjes, ik heb ook weleens van die dikke-dames-in-badpakbeeldjes gezien, qua stijl lijken deze hier wel op.
    Doe jij iets in de kunst?
    Ik heb genoten.
    Fijne dag en een lieve groet van Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zijn ze...
    En het mooie is, ze hebben gelukkig niet maatje 36. Dit past me goed....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk, tussen die dames voel ik me wel thuis! En ik krijg meteen zin om de kwasten te pakken! Bedankt voor de geweldige plaatjes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappige schilderijtjes! Dikke dames,daar kan ik me wel mee vereenzelvigen. Ik lijk op de 3e maar dan met kort blond haar ;-)
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het ook prachtig en heel snoezig,leuk dat vogeltje overal bij en het poezebeest,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heej Josephine,

    Enig allemaal gezette gezellige vrolijke dames, en heel kleur rijk.
    Leuk dat je verschillende kunstenaars hebt ontmoet volgens mij kunnen die creatieve mensen heel leuk en boeiend vertellen.

    lieve groet irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Josephine.

    ik heb een award voor je, je mag hem weghalen hoor.

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat zijn ze schattig en prachtig zeg.
    ech unique om zoiets te bezitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vergeet te zeggen hoe schitterend je heather is

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat inspirerend zijn deze schilderijen. Inderdaad heel sfeervol en met prachtige kleuren. Ik vind het zo knap wanneer een kunstenaar een dergelijke eigen stijl vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goeie avond Josephine. Wat een mooie kleurrijke schilderijen zijn dat. Ik heb weleens eerder iets van haar werk gezien maar ik had de naam niet onthouden. Wel erg voluptueuze dames zijn dit hè.Maar lieflijk.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Misschien omdat ik ook niet slank ben dat ik ze daarom zo verschrikkelijk leuk vind .
    Ik heb een weekboekje gemaakt in 2006 en heb daar een van haar werkjes voor gebruikt .
    Ken haar werk dus een klein beetje .
    Moest toch weer even terug kijken bij jou .
    Fijn weekend gewenst Josephine door, ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥