dinsdag 17 november 2009

3e en 4e Award gekregen...





Vandaag heb ik mijn derde Award gekregen,  deze keer van Inka en Andre http://inkaenandre.blogspot.com/  Hartelijk bedankt Inka en Andre, weet niet wat me overkomt twee keer achter elkaar. En 19 november ook nog een vierde gekregen van Trudy http://porvainn.blogspot.com/ Hartelijk bedankt Trudy, ben er erg blij mee. Ze schreef erbij,  omdat haar blog me eraan doet denken aan de tijd dat ik net als Josephine nu, me verdiepte in diverse kunstuitingen. Maar ook om haar eigen computer Art.

Maar nu gaat het wel een beetje moeilijk worden  want eigenlijk vind ik alle blogs die ik regelmatig een bezoekje breng in aanmerking komen voor een Award. Dus.....dames wie hem wil hebben mag hem van mijn blog halen. En nee hoor........ik hou het bij de zeven dingen over mijzelf die ik gisteren heb geschreven, jullie mogen alles eten maar niet ALLES weten, hihihi.


Lieve groet Josephine

3 opmerkingen:

  1. hahaha die vind ik super josephine!!heerlijk
    *jullie mogen wel alles eten maar niet alles weten*....mooi :)maar natuurlijk hoort daar ook een welverdiende GEFELICITATIE bij met deze maar liefst 3 awards ;)
    **
    de vintage plaatjes van je blog hier boven is echt weer schitterend die kleuren die je gebruikt echt heel mooi de onderste vind ik de allermooiste vanwege de 'structuur' die je hebt aangebracht
    ik ben weer aan het genieten van je plaatjes en de link van anna wat een mooie snoetjes allemaal erg leuk dat je dit met ons wilde delen;)

    veel liefs harten-lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award Josephine! Je hebt em verdiend hoor, als er een iemand crea is, ben jij dat wel! groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je awards meisje.
    je hebt het verdiend want je blog laat ons iedere keer weer prachtige dingen zien.
    heb net zelf ook 3 awards gehad , dus het regent in blogger land

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥