dinsdag 17 november 2009

Eigentijdse "Vintage" Art...













Van de week wilde ik me weer even lekker ontspannen dus ben weer wat foto's gaan bewerken. De foto die ik gebruikt heb voor deze bewerkingen heb ik van de site van Anna, http://artfulldelight.blogspot.com/ gehaald.
Zeer de moeite waard om daar eens een kijkje te gaan nemen. Er staan ook een behoorlijk aantal  mooie vintage foto's die je kan gebruiken om er iets moois van te maken. Zelf heb ik er een aantal foto's van op mijn computer gezet, en ga daar ook t.z.t. nog wel iets mee doen. Hier laat ik jullie drie bewerkingen zien. Het heeft mij weer vele uurtjes plezier gegeven om er mee bezig te zijn.


Lieve groet Josephine

15 opmerkingen:

  1. gôh het regent inderdaad awards in blogland!
    gefeliciteerd meis! je hebt ze zeker verdiend!
    wat een creativiteit...
    het is ook wel een heel mooi meisje om iets van te maken!
    ik vind de 1ste mooi vanwege z'n kleuren en de 2de vanwege dat je haar 2x ziet!
    en de laatste is net of er een hart inzit, met die ruitjes en dan haar schouder erbij betrekken!!!
    mooi gedaan hoor! Misschien kan ik hier weer mee knutselen en haar op een kaart verwerken!
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren,heel apart.
    Ik ga vast even kijken op site van Anna.

    Gr Inka en André.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben sprakeloos,zo mooi gedaan,weet je, het lijkt wel of ze tot leven komen.die dromerige blik met de herfstkleuren,(dat vind ik)
    als ik je hele blog bekijk,dan droom ik helemaal weg,ik verzin er van alles bij,gek he!!!liefs GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met al je awards! Je verdient ze echt, ik vind het super hoe je iedere keer van die mooie plaatjes neer kunt zetten!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, ze zijn werkelijk prachtig geworden, vooral de bovenste spreekt mij heel erg aan, wat moet daar een werk in gaan zitten. Maar wel heerlijk dat je hier je ontspanning in vindt. Ik ga straks een even op mijn gemak haar blog bekijken, ik ga nu even de storm trotseren met onze hond brrr. Ik wil je ook bedanken voor je lieve woorden.
    Een fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij ligt er wel een toekomst voor jou in digitaal ontwerpen. Ze zijn mooi!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Persoonlijk vind ik de bovenste het mooiste. Maar smaak verschilt, en dat mag.
    Maar vind het wel knap.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello dear Josephine, your pictures are again very amazing!!
    Have a nice evening
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat vind ik dit schitterend zeg.
    leuk om dit werk van je te zien.
    heel mooi gedaan en prachtige kleuren steeds.
    je bent ook erg creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer goed gelukt.Mijn favoriet is de bovenste
    heeft iets magisch.
    Heb een berichtje voor je op mijn blog.

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig , en ik ben een beetje jaloers want ik snap daar helemaal niets van .
    Super hoor Josephine !
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan ! Sprookjesachtig mooi.
    Gebruik je Photoshop of een ander programma ?
    groetjes
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via,via kom ik op je blog terecht,mooie foto's hoor!Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjee, ik heb deze post van je helemaal gemist Josephine. Prachtige bewerkingen heb je gemaakt.IK kan dit zo bewonderen. MIjn complimenten.
    GRoeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt knap dat je dit kunt,je resultaat is erg mooi en Anna heeft zeker mooie vintage plaatjes op haar blog,ik heb wat van de kerst meegenomen voor een kaartje te maken,wens je een fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥