woensdag 25 november 2009

Vintage Art, en 3 Awards...
























Oke... nu dan weer een rustige post, nee hoor.....ik zal jullie niet meer plagen met duizelig makende rariteiten, althans voorlopig niet, hihihi. Mijn computer had twee dagen geen internet verbinding, zat dus flink te balen alhoewel ik ook niet echt veel tijd had omdat mijn moeder gisteren is verhuisd. En we het daar erg druk mee hadden en nog steeds hebben natuurlijk want voordat alles weer uitgepakt is en zijn juiste bestemming heeft gekregen duurt nog wel even. Ben om me even te ontspannen weer driftig bezig geweest  met wat bewerkingen die ik jullie graag wil laten zien.  En van de week heb ik , niet te geloven, weer 3 Awards gekregen van... Marijke http://marijkevanooijen.blogspot.com/ jullie moeten beslist een kijkje op haar blog gaan nemen, werkelijk ongelooflijk, ze maakt PRACHTIGE dingen, zeer de moeite waard. Marijke, heel erg bedankt, we hebben elkaar net ondekt en was blij verrast met deze Awards. En omdat ik veel mooie, leuke, en inspirerende blogs tegen kom gun ik deze Awards eigenlijk iedereen. Vind het bijzonder moeilijk om een keuze te maken. Dus degene die hem wil hebben mag ze van mijn blog af plukken, en geniet ervan. En tevens wil ik jullie allemaal bedanken voor de steeds weer lieve reacties die jullie plaatsen. Daar geniet ik echt intens van.


Lieve groet Josephine


15 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine, vervelend om geen verbinding te hebben maar gelukkig heb je je niet lopen vervelen. Mooie bewerkingen, de kat is lief!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn alle 3 geweldig maar het zwart/wit spiegelbeeld vind ik helemaal bijzonder mooi.
    Fijn dat je weer internet hebt, he.
    Fijne dag. Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bewerkingen weer Josephine, echt beter dan de vorige hoor, daar werd ik toch een beetje dizzy van in mijn hoofd...
    Vervelend he, als die compu kuren vertoont, die van mij herkende ineens m'n camera niet meer, maar da's gelukkig ook weer opgelost. Ik hoop dat je moeder snel haar draai vindt op haar nieuwe plekje! Fijne dag, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen verbinding, de nederlandse veiligheidsdienst heeft jouw in landsbelang even van het net gehouden:-))
    Iedereen die jouw site bezocht zag ze vliegen en was twee dagen van de wereld omdat ze scheel keken.
    Ik vond die gezichtbedrog plaatjes zo grapig en ik dacht ik tik bij google even gezichtsbedrog in nou geweldig wat je allemaal ziet.
    Prachtige fotobewerking heb je weer gemaakt ja dat soort heerlijke bezigheden geven je rust, heel herkenbaar even niets anders om je heen en creatief bezig zijn.
    Ik ben blij dat je pc het weer doet en heel veel succes met de verdere verhuis dingen die jullie op orde moeten brengen want er komt altijd een hoop bij kijken en ik wens je moeder heel veel woonplezier in haar nieuwe woning.

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, je heb die Awards ook dik verdiend hoor, wat een prachtige bewerkingen weer. Vooral de eerste paar foto's met die dames uit de 20er jaren vind ik prachtig.
    Wat komt er veel bij een verhuizing kijken hè. Wij hebben vorig jaar mijn ouders verhuisd, maar het is ook wel een gezellige tijd met de hele familie. Hopelijk heeft je moeder straks een plekje waar zij zich thuis voelt.
    Ik wil jou ook bedanken voor je altijd lieve woorden.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine,

    Gefeliciteerd met je awards,je hebt ze dubbel en dwars verdiend.
    Wij vinden het altijd fijn om je een bezoekje te mogen brengen.
    Je hebt een fantastiche blog met prachtige foto’s (en bewerkingen).

    Hele fijne dat nog,gr en liefs Inka en André.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd hoor,,je verdiend het,leuk zoals iedereen op je beweegbare foto's reageerd he.
    maar deze foto's zijn ook weer geweldig en fijn om naar te kijken.veel werk he, dat verhuizen, ik heb het twee jaar geleden gedaan.en zoveel mogelijk alleen.

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine,

    Kind wat maak je toch een aparte en geweldige bewerkingen..ik wordt er helemaal stil en vooral blij van..!

    Zo creatief en vooral anders..zo spannend!

    En nog even over die Award...je hebt het meer dan verdiend..ik ken je nog niet zo goed, maar ik vind je nu al een geweldig mens.

    Alle liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je weer mooi gedaan Josephine,pff ik heb een boek gahad voor bij psp,haha maar nog geen succes,de winter komt eraan en ga ik erweer mee stoeien,ooit gaat het mij lukken,gefeliciteerd met je awards,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zijn we tegenwoordig zonder onze computer!
    wie had dat nu gedacht een jaar of 15 geleden?
    ik geniet altijd van je blog, en je mooie bewerkingen. ik vind het superknap van je, want ik heb er helemaal geen kaas van gegeten.
    dus die awards heb je dik verdiend! gefeliciteerd!
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met weer een fijne award. Leuk hoor en zeer verdiend. Wat heb je nou weer een serie mooie foto's gemaakt. Prachtig en zo kunstig. Zonder internet, nou dat is helemaal afschuwelijk. Ik dacht dat je zo druk was met de verhuizing. Wel fijn dat je moeder nou dichtbij woont. Doe haar de groeten.Die header heb ik al weer veranderd, ik weet niet goed wat ik de beste vind, wat vind jij?
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker ding ben jij . Tuurlijk is die hoog genoeg en zo niet schuiven we het zo naar binnen. Maar zonder dollen is een beetje vervormde foto hoor. En humor daar hou ik van. Kan er heel goed tegen. Komt omdat mijn hele Familie uit Mokum komt. Dus euhhhh ga je gang ;-)Dikke knuf van de Haagse troel;-) Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw josephine

    die 2e vind ik heel erg mooi :)
    ennu gefeliciteerd met je toch maar LIEFST 3 awards!!
    ze zijn erg leuk vooral die poes ik ga eens snel kijken op haar blog
    en dankje voor het delen van je awards met ons ;)

    lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Poes is een toppertje, heel leuk gedaan zeg! Gefeliciteerd met je award en groetjes aan je mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je Awards.
    Leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken.
    Bedankt voor de complimenten.

    Jouw blog is ook fantastish!

    Ik kom regelmatig lekker kijken op je blog.
    Groeten, Alexanra.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥