dinsdag 17 november 2009

2e Award gekregen...





Ben voor de tweede keer verrast met een "Award" deze keer heb ik hem gekregen van Leni, http://eeuwigeliefde.blogspot.com/ hartelijk bedankt Leni, ben er erg blij mee.

Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de lijst blijft groeien.

* 1  Plaats de Award en het berichtje op je blog.
* 2  Een bedankje en link naar degene die je de Award  heeft gegeven.
* 3  Vertel  7 dingen over jezelf die wij niet van je weten.
* 4  Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen.
* 5  Plaats een link naar deze 7 bloggers.
* 6  Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze Award hebt gegeven.

Tsja.....en nu dan 7 dingen vertellen die jullie nog niet van mij weten.

* 1  Dat ik altijd HEEEEEEEEL laat naar bed ga...
* 2  En jullie weten ook niet dat ik 7 ringetjes en 5 kleine glittertjes in mijn oren heb...
* 3  Dat ik beslist NIET tegen onrechtvaardigheid kan...
* 4  Kan mij vreselijk ergeren aan oppervlakkigheid...
* 5  Vind het moeilijk om iets weg te gooien, want ik zie overal nog wel wat in...
* 6   Dit willen jullie vast weten, ik heb schoenmaat 38, hihi...
* 7  Niet altijd prettig, maar ik zeg altijd wat ik denk...

En dan nu mijn keuze voor de 7 blogs,

Anna van,              http://memoiatelier.blogspot.com/
Trudie van,            http://truutske.blogspot.com/
Greet van,             http://scrappaginagreet.blogspot.com/
Lavender van,       http://lavenderlandelijkleven.blogspot.com/
Rianne van,           http://justmeandwhite.blogspot.com/
Ingrid van,            http://myday-ingrid.blogspot.com/
Xzenna van,          http://atelje-xzenna-fe.blogspot.com/


Lieve groet Josephine

15 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    als eerste natuurlijk van harte met je Award en wat leuk om 7 dingen over jou te lezen.En heel erg bedankt dat je mij ook deze award hebt gegeven, ik ben er heel erg blij mee.Nu alleen nog 7 dingen over mezelf prijsgeven,ik ga er eens even over nadenken en dan zet ik het op mijn blog.
    Fijne dag,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goeiemorgen josephine

    wauw een heus award ik kreeg er kriebels van
    en nu dus 7 dingen over mij vertellen hmm dat zal niet makkelijk zijn maar ik zal mijn best doen :)

    heb ik nog een vraagje aan jou
    hoe heb jij dat voorelkaar gekregen ??
    dat als je bij jou op een plaatje staat je een venstertje krijgt met don't klik right
    dat wil ik nml ook graag
    ik zag het pas toen ik dit blogplaatje bij je wilde ophalen
    als je wil kan je me via mail schrijven
    xzenna@hotmail.com

    ik wens je een heerlijke dag toe
    veel liefsss harten-lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vergat je helemaal te feliciteren met je award *bloos*
    en SUPER LIEF dat je de award nu ook aan mij hebt door gegeven
    natuurlijk dankjewel josephine ;)

    warme groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine, van harte met je tweede Award, een mooie waardering en welverdiend. En wat leuk die 7 dingen die je over jezelf verteld, vooral die schoenmaat hihhi.
    Geniet van je Award.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Josephine gefeliciteerd met je award,helemaal verdiend en wat leuk omdat over je te lezen,wens je een fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,gefeliciteerd met je award,wel verdiend.

    Fijne dag nog,gr Inka en André.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je award!! Ik had er ook een, leuk he, het gevoel dat anderen je blog waarderen! lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie morgen Josephine. Gefeliciteerd met je award. Ik heb toevallig net zo'n zelfde gekregen van Miranda in Amerika. Je 7 geheimen die we nu weten. hihi. Dat van dat late naar bed gaan had ik al bedacht door je reacties op mijn blog, altijd laat maar o zo fijn. Ik heb alleen gisteren niets van je gehoord.
    Verder, de oorringetjes had ik niet bedacht en
    de rest is vanzelfsprekend voor een schorpioen.
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd Josephine met je award hoor,je verdiend hem echt.
    mag ik je bedanken voor die van mij,erg lief van je,
    ik kan de award er nog niet afhalen,stom he??
    dat doet mijn dochter voor me,

    liefs van GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hé...
    ik ben blij verrast,
    een award voor mij? wat leuk!
    gefeliciteerd met die van jou, je hebt 'm zeker verdiend met die creativiteit van je!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je award, je hebt m zeker verdient!Bedankt dat ik hem van je heb gekregen. Super!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ps: ik ben nog niet zo goed in het plaatsen van een link, maar mensen weten je met copy paste ook vast wel te vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Josephine,kijk eens op onze blog,we hebben nog een verassing voor je?

    Gr Inka en André.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd. en nu weten we toch weer iets meer.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. van harte gefeliciteerd met je award!
    ik geniet ook altijd van je blog.
    groetjes van jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥