maandag 9 november 2009

Lekker fleurig...voor "Give Away" van Irma...




Irma van "Allemaal Kleurtjes" heeft een "Give Away" een heel leuk initiatief. Vanwege het feit dat ze de 100e  volger kreeg heeft ze deze "Give Away " bedacht omdat het een gevoel van een feestje geeft en natuurlijk zeker een mijlpaal is die gevierd mag worden. Toevallig had ik van de week een aantal foto's gemaakt van wat serviesgoed dat hier in de kast staat, en wilde daar een post van maken. Maar in dit geval heb ik ze nu o.a in deze kleurige collage gebruikt.  De opdracht die zij aan deze "Give Away" heeft gekoppeld is om een vrolijke gekleurde post te maken die een beetje in de stijl van haar blog weergeeft. Ik heb er een aantal zelfgemaakte collage's in verwerkt, en lekker met de kleurtjes zitten spelen.  Erg leuk dat velen nu lekker creatief bezig zullen zijn om iets moois tot stand te brengen. En dit is mijn bijdrage geworden.

Als je mee wil doen klik dan even op de link "Allemaal kleurtjes" daar kan je lezen wat de bedoeling precies is en kan je e.v.t ook de uitdaging aan gaan, succes.


Lieve groet Josephine

13 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine, wat een gezellige en kleurrijke Blogs zie ik overal verschijnen en wat een leuk idee van Irma.
    Je collage is zoals altijd weer zo mooi, wat ben je daar toch goed in.
    Ik wens je een vrolijke en fleurige week toe.
    Lieve groet van Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou jij verdient het Josephine , wat een gezellige kleurtjes en wat een super collage .
    En onze trouwdag is 7 November , dus voor ons alletwee een bijzondere dag hè ??
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige en mooie collage Josephine. Leuk al die verschillende
    dingen bij elkaar. Dat kinerfornuisje staat Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijk vrolijke post heb jij ervan gemaakt. prachtige collage josephine!

    groetjes,
    jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha Josephine,Ja ik vind het een heel leuk idee,de eerste die ik vanmorgen zag was van mijn dochter,en die vind ik ook heel mooi.jou collage is ook heel mooi.zo met je foto's erboven op,heel apart en je kleuren zo mooi.
    het was ook leuk om te doen
    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Josephine Ik had een hele lange reactie gemaakt en nou zie ik net dat ik hem weer te vroeg heb weggedrukt. Morgen schrijf ik weer opnieuw want ik ben nu versleten. Het is na twaalven dus ik moet nu echt gaan slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heej Josephine,

    Wat ben jij een heerlijk creatief persoon, je collage is een kunstwerkje, ik verbaas mij iedere keer weer hoe jij foto's kunt bewerken.
    Ik was zelf laatst al helemaal trots op mijzelf dat ik bij picassa een knopje had gevonden waar je een schaduwrandje kon instellen op je collagerand, en dat te bedenken dat ik al heel lang met picasa werk en dat pas nu heb ontdekt.
    Dan zie ik bewerkingen bij jouw en dan denk ik WAUW hoe maaaaaakt ze dat???????
    wat een heel leuk idee dat je al voor de "opdracht" je kleurige servies had gefotografeerd het is helemaal om vrolijk van te worden.
    Super leuk dat je meedoet en ontzettend bedankt voor je enthousiasme en je prachtige collage.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi ik had je gisteravond al terug geschreven maar blog deed raar. Je hebt helemaal gelijk wat je over mij schreef. Alleen je schreef niet dat je kan zien dat ik alles maar half lees hahahah. Vandaar collage in mijn stijl en niks Irma. Had dus helemaal overheen gelezen dat het in stijl van haar blog moest. Hihi nu dus is hij in mijn stijl geworden helemaal ik dus. Van jou is die prachtig met die zachte kleuren heel mooi. Leuke dag gewenst door Leni.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorge Josephine wat een schitterende collage heb je gemaakt,knap hoor,ben ook druk aan het oefenen,heb van Bart Paint Shop Pro gehad,maar daar snap ik nog niet veel van haha,ik wens je een fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha |Josephine, daar ben ik dan maar weer. Gisteravond een lange brief gemaakt en toen ik hem naar mijn idee had opgestuurd dacht ik ineens ik had nog wat gemoeten. Ik was ook zo moe,Zondag de hele dag van 11 tot 9 uur visite gehad. Koude en warme buffetten gemaakt, talloze kopjes koffie gemaakt, gebak geserveerd en noem maar op. Het was heel erg gezellig en een mooie dag maar ik voel toch dat de leeftijd gaat tellen. Gisteren nog doodmoe maar vandaag weer lekker fit.
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n pracht collage en wat 'n ontzettend leuk idee.
    Trouwens het servies met al de verschillende kleurtjes doen me echt aan de jaren 60/70 denken. Ik had toen ook alles in deze kleurtjes.
    Achteraf best wel spijt dat ik dat toen heb weggedaan. Op brocante markten zie ik ze nog wel eens staan en dan is zelfs dan nog de verleiding erg groot om ze weer te kopen.
    Wens je een heerlijke avond en hoop dat jij de mooie schaal wint want die heb je verdiend hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi josephine

    ja idd een hele leuke actie van irma
    maar ik zie dat jij ook je best hebt gedaan
    echt ook weer super meis wat een prachtige kleurtjes allemaal
    je komt nu best veel van dit soort leuke give away acties tegen in blogland vind dat echt heel leuk ook als je er iets "voor moet doen" zoals bij allemaal kleurtjes
    maakt t wel spannend he
    en wat een super kado geeft irma hiermee weg
    helemaal leuk zo'n prachtige schaal met allerhande moois erin
    **
    ik ben al wel wat opgeknapt gelukkig niet meer zo lamlendig en weer lekker actief ...alleen het hoesten houd wel aan
    **
    dankjewel voor je complimenten van mijn banner
    en vind dat de jouwe ook weer super is
    het is best leuk om zo crea op de comp bezig te zijn ;)
    maar voor vandaag staat er weer een schilderij op mijn program waar ik nog wel wat uurtje mee bezig zal zijn dus ga ik dalijk lekker aan de slag met mijn penselen en mijn doek en een gezellig muziekje op de achtergrond

    ik wens je voor vandaag nog een kleurijke dag toe ;)
    veel liefs xzenna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Josephine, wat heb je dat leuk gedaan joh. Heel knap om zo een mooie collage te maken. Leuk ook die sneeuwvlokjes op je scherm. Komt me goed uit want ik zit spulletjes te maken voor de kerstmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥