zaterdag 6 maart 2010

Drie fantasie bewerkingen...






Heb weer even heerlijk mijn fantasie de vrije loop gelaten, lekker ontspannen... ben nog steeds niet de oude maar het gaat de goede kant op. In ieder geval kan ik me weer goed concentreren op dit soort werkjes.
Van de week kreeg ik van mijn moeder ook nog een paar leuke oude boeken, daar zal ik later nog op treug komen in een nieuwe post.
En bij deze wil ik ook iedereen weer eens bedanken voor jullie altijd lieve reactie's, heel fijn om te ontvangen. Voor iedereen nog een heel fijn weekend gewenst...


16 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende bewerkingen weer Josephine. Ben blij dat je je weer een beetje beter voelt. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik zwaai even naar je! ZWAAAIIII!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi josephine,mooie bewerkingen.
    sorry,er is me even iets ontgaan dat je ziek geweest bent?
    gelukkig dat het weer beter met je gaat.

    fijne zondag alvast,lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, vooral de eerste twee. Ik zie er een beetje de kracht van het visualiseren in. Ik las in één van je reacties bij Walter hoe je dit 'helend' aanwendt. Ik geloof dat dit inderdaad heel goed kan werken, zeker als die verbeeldingskracht en inlevingskracht zo sterk zijn als bij jou. Iets wat ik al meermaals ondervonden heb in je reacties bij mij :-)
    Hartelijke groet en een 'beeldige' zondag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, als jij weer mooie bewerkingen maakt is dat een goed teken. Hier schijnt de zon, ik ga proberen om vandaag flink wat vitamine D binnen te krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn deze weer mooi,Jozephine,wat ik vragen wil,,,ben je dat zelf op de foto.
    de middelste is voor mij de mooist,,,maar hze zijn alle drie mooi hoor.Blij dat het beter gaat met je,ziek zijn is niks waard.ik zie het aan mij zelf.wat een paar fijne dagen had moeten worden,is gewoon niet gegaan,vond het zo sneu voor annemieke,het kind maakt zich zo 'n zorgen,dat zie je gewoon.en dat doet pijn.maar goed,we hebben wel foto's genomen hoor.
    lieve Josephine,een fijne Zondag greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze alle 3 mooi,maar de onderste vind ik helemaal super,maar waarom kan ik je niet echt uitleggen,fijn dat het beter gaat met je,word maar weer snel helemaal de oude,wens je een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Josephine, wat naar dat je nog steeds niet de oude bent. Ben je nog steeds grieperig of heb ik een post gemist, want volgens mij is dat al vanaf eind februari, je heb het dan goed te pakken. Wel goed om jezelf denken hoor.
    Gelukkig kan je veel ontspanning vinden in die prachtige bewerkingen van je, want dit zijn ook weer pareltjes.
    Bedankt ook voor je lieve woorden, ik koester ze.
    Fijne zondag en hopelijk knap je snel weer op.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat ontspannen wel goed lukt en nu maar hopen dat je snel de oude bent! Sterkte en een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak jij toch steeds voor bijzondere creaties met die fotobewerkingen.

    Prachtig, groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben benieuwd naar de boeken...
    Je bewerkingen zijn weer prachtig, fijn dat je je daar weer op kan concentreren, dan ben je aan de beterende hand he?
    Zorg goed voor jezelf...'t is echt kwakkel-tijd, iedereen heeft wel wat, als zometeen het zonnetje weer heerlijk gaat schijnen en de warmte komt dan voel je je vast weer helemaal de oude!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dag Josephine, wat een prachtige bewerkingen heb je weer gemaakt en fijn dat je daar weer puf voor hebt. Je maakt ons wel nieuwsgierig naar die boeken hoor, we wachten af.....
    Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Joséphine, Je kunt wel heel veel doen met foto's op deze manier en er een heel eigen gezicht aan geven. Ben benieuwd naar je volgende kunstuiting. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine,
    wat een prachtige bewerkingen weer en je vorige post was ook al zo mooi, Ans Markus maakt echt schitterende schilderijen. En zorg goed voor jezelf hoor, af en toe lekker even in het zonnetje (wel achter het glas), heerlijk even van de warmte genieten. Ben benieuwd naar wat voor boeken je hebt gekregen.
    Fijne avond,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hay Josephine,

    Wat een prachtige bewerkingen van de fotos!
    De tweede foto heeft mijn voorkeur..amamzing!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig wat 'n fantasievolle creaties.
    Ik ga voor nr. 1. Echt super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥