woensdag 24 maart 2010

Verrast met Give-Away...












Dat zijn nu van die leuke dingen, een pakje ontvangen. Een aantal weken geleden had Anna van http://memoiatelier.blogspot.com/ een Give-away, Het grappige was dat zij niet liet zien wat je kon winnen, dat moest een verrassing blijven. De bedoeling was om één woord op te schrijven die goed bij je past en als dat een woord zou zijn die Anna voor haarzelf ook in gedachten had dan kon je iets winnen. Zelf had ik het woord  'Duizendpoot' opgeschreven, past goed bij mij maar Anna is ook een veelzijdige duizendpoot, wat haar ogen zien maken haar handen, zeer creatief. Vorige week las ik op haar blog dat Esther, Madelon, Angela et moi aussi  gewonnen hebben. En vanmorgen lag er een grote envelop in de bus, kijk maar eens wat een lief cadeautje, een heerlijke geur kwam mij tegemoet, de inhoud kunen jullie zien op de foto's, heerlijke geurende lavendel hebbedingetjes, zo leuk. Anna heel hartelijk bedankt voor dit lieve cadeautje, met het prachtige label en zakje waarin het verpakt zat, maakte het echt een totaal plaatje...



23 opmerkingen:

  1. Ow wat geweldig voor je Josephine,heerlijk lavendel,gefeliciteerd en natuurlijk veel plezier ermee,ik wens je nog een fijne dag,lieve groet Joke,het is heerlijk weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Josephine,gefeliciteerd met je give-away en wat een heerlijke/geurende verassing van Anna,heel erg lief en,ontzettend verdiend.

    fijne zonnige middag,lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi josephine, wat een verwennerij! geniet ervan, je hebt het verdiend. fijne dag nog,
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh....wat leuk Josephine, dat maakt het bloggen nou zo leuk. Wat een mooie kado's heb je gekregen en wat zal het heerlijk naar Lavendel ruiken.
    Wat grappig hè, een pop laten zien met een stoel tekst haha. Ik weet nu dat ik uitkijken moet wat bij de foto's te zetten in mijn mappen hihi.
    Ik wens je een fijne dag en geniet van je mooie kado's.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieve kaartjes,en heerlijke geurtjes.gefeliciteerd nog hoor.mooi cadootje.
    zulke dingen zijn altijd leuk.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat een leuke verrassing! Schattig ziet het eruit en ik kan het bijna ruiken...geniet ervan duizendpoot, je hebt het verdiend!
    Lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoezo jaloers......
    Geniet er maar fijn van hoor, je verdiend het.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat spannend om zo'n pakje te krijgen met een verrassing, het ziet er prachtig uit. Veel plezier ermee en groeten
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gefeliciteerd !!

    Ik gun het je van harte !! lieve lentegroetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Josephine, je hebt het verdiend!
    En ja, het blijft heerlijk om een pakje met de post te krijgen, ik vind het zelfs leuk als ik het besteld heb en dus al weet wat erin zit.
    Dat is nog steeds het kind in mij denk ik, en ik wou dat maar vasthouden...
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hay meis,

    Wat gaaf dat je deze mooie spulletjes van Anna hebt gewonnen.
    En je het het goede woord gevonden, want Anna is een echte duizendpoot..
    Geweldig voor je meis..geniet maar van je mooie spulletjes!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zozo, een duizendPOOT
    die ook nog 'ns HANDig is :-)
    Een interessant idee, een lief gebaar!
    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Josephine, Wat leuk dat je dit cadeautje hebt gekregen. Gefeliciteerd. Je verdient het ook met je prachtige blog. Dag liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag lievertje ***
    wat leuk om zo,n cadeautje te krijgen wat ook nog heerlijk geurt,en je heb er weer wat moois van gemaakt.
    En je weet het he ik geef me zelf nog steeds cadeaus,als ik iets koop laat ik het vaak mooi in pakken zeg er dan bij het is voor een verjaardag leuk om het dan zelf te gaan
    uitpakken bij thuis komst,veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zooooo, dat is een heerlijke verrassing. Het ziet er allemaal schattig uit Josephine. Leuk hoor.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Josephine,
    wat geweldig dat je dit allemaal hebt gewonnen, echte verwennerij. Geniet er maar lekker van dat heeft deze duizendpoot helemaal verdiend.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi lieve Josephine,
    Jij ook al zo blij gemaakt met een Give Away....dat kan ik me goed voorstellen, ziet er héél leuk uit en ruikt ook nog eens lekker....

    Bedankt handige duizendpoot;-)dat we mogen meegenieten van je prachtige creatie's
    .......en niet alleen handig.......maar er rollen ook duizenden lieve woorden over mijn PC scherm die uit jou toetsenbord komen....

    Fijne zonnige dag!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie foto's heb je ervan gemaakt en al zo veel lieve en leuke reacties.
    het paarse roosje is een zeepje, je kunt er een blaadje aftrekken en je handen ermee wassen!
    ook geurend naar lavendel!
    Het aardbeitje en het stoffen geurzakje heb ik zelfgemaakt!
    veel plezier ermee!!!
    groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heerlijke kadootjes heb je gekregen en ze ruiken ook nog lekker! Geniet ervan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk he, post krijgen! En dan ook nog zoiets moois!! Genieten maar, Josephine! Fijn lenteweekend, laten we hopen dat de regen ver weg blijft.... x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fijne verrassing voor jou, Josephine !
    Zo'n mooie spulletjes en prachtig gefotografeerd, geniet ervan.
    Nog een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja leuk he, ik mocht het gister ook ontvangen. Hartstikke lief van haar.
    Wens je een fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag Josephine,
    Leuk hè cadeautjes en jij hebt van die cadeutjes weer bijzonder aantrekkelijke foto's gemaakt. Ziet er allemaal heel gezellig uit! En dat Anna daar ondanks haar aankomende verhuizing en al dat vreselijke inpakken nog tijd voor heeft verbaasd me wel hoor! Maar blijkbaar heb je het dik verdiend. Geniet er dus maar van.
    Fijn weekend en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥